افتتاح سالن 6 هزار نفري سنندج دهه فجر امسال

معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: برای اتمام سالن 6 هزار نفری سنندج 20 میلیارد تومان اختصاص یافته است و این طرح تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمد عباسی معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور شامگاه جمعه در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، گفت: کردستان با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای خوب ورزشی متاسفانه از داشتن یک سالن استاندارد همانند سالن 6 هزار نفری محروم است.

عباسی با بیان اینکه اتمام و بهره‌برداری از سالن ورزشی 6 هزار نفری سنندج مطالبه به حق مردم این دیار به ویژه ورزشکاران توانمند کردستان است، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته به کمک منابع استانی و اعتبارات ملی این پروژه را تا دهه فجر به پایان خواهیم رساند.

معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با تاکید براینکه اتمام و بهره‌برداری از پروژه ورزشی 22 گولان سنندج دغدغه اصلی امروز مردم در این استان است، تصریح کرد: با بازدیدی که از سالن 6 هزار نفری سنندج داشتیم ادامه ساخت آن در بخش سقف این پروژه در حال انجام است.

محمد عباسی به اختصاص 10 میلیارد تومان از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اشاره کرد و گفت: با اختصاص 10 میلیارد تومانی که از منابع استانی از سوی استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان در نظر گرفته شده سالن 6 هزار نفری سنندج به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/ د م

سالن 6 هزار نفري سنندج دهه فجر امسال افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.