محمد دایی: سایپا شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیا دارد/ سقوط نفت تیشه به ریشه فوتبال می زند

مربی تیم سایپا گفت: شانس ما برای کسب سهمیه آسیا بیش از ۹۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دایی درباره برتری سایپا مقابل پیکان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بیان کرد: بازی سختی بود چراکه پیکان برخلاف تیم ما که در استرس کسب نایب قهرمانی و سهمیه آسیا قرار داشت، بدون دلهره بازی کرد. بازیکنانمان در نیمه اول تمام توانشان را به کار گرفتند و ۲ گل به ثمر رساندند. در نیمه دوم هم سنجیده بازی کردند و با مقداری خوش شانسی سه امتیاز را به دست آوردیم.

او درمورد شانس سایپا برای کسب سهمیه آسیا گفت: بالای ۹۰ درصد امیدوار به کسب سهمیه هستیم چراکه استقلال نسبت به خونه به خونه برتر است. هرچند در فوتبال اتفاق های زیادی می افتد اما دوست داریم تیمی که استحقاق بیشتری برای کسب قهرمانی جام حذفی دارد به این مهم برسد.

دایی درمورد اینکه آیا کادرفنی پرسپولیسی سایپا در فینال جام حذفی طرفدار استقلال است، توضیح داد: برای خودمان می خواهیم استقلال در فینال جام حذفی خونه به خونه را شکست دهد. از طرفی این تیم برای کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان باید قهرمان جام حذفی شود. بازیکنان استقلال دوست ندارند بدون جام فصل را تمام کنند و با این وضعیت قهرمانی خونه به خونه در جام حذفی معجزه است.

مربی سابق تیم نفت تهران درباره سقوط این تیم به لیگ دسته یک گفت: نفت سقوط نکرد بلکه فوتبال ایران و تهران افتاد. مسئولان ورزش، فدراسیون فوتبال و وزارت نفت عامل سقوط نفت بودند. سقوط تیم هایی مانند نفت،‌راه آهن، صبا و پاس تیشه به ریشه فوتبال پایتخت می زند. باید درباره این موضوع فکری اساسی شود.

مربی تیم سایپا تهران درباره اینکه با سقوط نفت تهران تکلیف دریافت مطالباتش از این باشگاه به کجا می رسد، بیان کرد: تکلیف مطالبات ما از نفت هم مانند صبا و راه آهن است. آن چیزی که از دست رفته است باید فراموش کرد. فدراسیون فوتبال برای صدور یک رای به حدی معطل کرد که نفت به این وضعیت دچار شد. از این تیم شکایتی نداریم بلکه از فدراسیون شاکی هستیم چراکه عملکرد فدراسیون سبب شد حق یک سالمان خورده شود. زمانیکه مدیریت درستی در فوتبال ایران وجود ندارد برخی افراد می توانند بدون اینکه صدای کسی دربیاید حق بازیکنان، مربیان و خانواده آنها را بخورند.

انتهای پیام/

اظهارات محمد دایی درباره برتری سایپا مقابل پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار