لحظه وحشتناک کشته شدن مهندس تعمیرات در اثر سقوط هلیکوپتر نجات + فیلم

سقوط یک هلیکوپتر نجات در تپه های کشور کلمبیا جان یک مهندس تعمیرات را گرفت.

لحظه وحشتناک سقوط هلیکوپتر نجات روی کوهنورد+ فیلم///////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک کشته شدن یک مهندس کوهنورد را به تصویر می کشد. در این حادثه که در تاریخ 22 آوریل و در یکی از تپه های کشور کلمبیا رخ داد " ایوان آندرس لوندونو" که سعی داشت سوار بر هلیکوپتر نجات شود ناگهان در اثر سقوط  آن جانش را از دست داد. ایوان دقیقا در محلی حضور داشت که هفته پیش نیز یک هلیکوپتر در آنجا سقوط کرده بود.

در ویدئوی منتشر شده ایوان در حالی که پیراهن سفید پوشیده و دست های خود را بالا برده دیده می شود. هنگامی که هلیکوپتر به پایین ترین ارتفاع ممکن می رسد، ناگهان خلبان تعادل آن را از دست می دهد و دقیقا روی سر این مهندس جوان سقوط می کند.

خلبان هلیکوپتر " کارلوس آلوارز" که دچار جراحت سطحی شده بود بلافاصله به بیمارستانی در منطقه "پوپایان" منتقل شد. گفته می شود علت سقوط هلیکوپتری که در هفته پیش در این مکان سقوط کرده بود در اثر نقص فنی بوده است. هنوز از تعداد زخمی ها یا کشته شدگان حادثه سقوط هلیکوپتر نخست خبری منتشر نشده است.

انتهای پیام/

ویدئوی سقوط وحشتناک یک هلیکوپتر نجات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.