اقدام عجیب زن جوان در رستوران مقابل همسرش! +فیلم

اقدام عجیب یک زن جوان در رستوران خشم میلیون ها کاربر را در شبکه های اجتماعی برانگیخت.

اقدام عجیب زن جوان در رستوران مقابل همسرش! فیلم////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی اقدام عجیب یک زن جوان در رستورانی در چین خشم میلیون ها کاربر را در شبکه های اجتماعی این کشور برانگیخت. در این ویدئو مشاهده می شود این زن هنگام خروج یک کودک از رستوران، ناگهان پای خود را مقابل او قرار داده و موجب زمین خوردن شدید او می شود. ظاهرا این کودک لحظاتی پیش از این حادثه هنگام ورود به رستوران موجب برخورد درب ورودی به صورت این زن هنگامی که او مشغول خوردن غذا با شوهرش بود شده بود.

پس از این حادثه  این پسر 4 ساله که از ناحیه سر دچار آسیب شده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. بنا به گفته مادر این کودک، پسرش از ناراحتی قلبی مادرزادی رنج می برد. این حادثه در رستورانی در منطقه " بائوجی" چین رخ داد. انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی در چین خشم کاربران زیادی را برانگیخت. بسیاری از آنها این زن را سنگدل و عمل او را ناپسند و بچگانه توصیف کردند.

واکنش شدید کاربران موجب شد تا این زن خود را به پلیس معرفی کند. او با خانواده این کودک دیدار کرد و از آنها به خاطر اقدام ناپسندش عذرخواهی کرد.  این زن  اعلام کرده است حاضر است تمام هزینه های بیمارستان این کودک را پرداخت نماید.

گفتنی است؛ این زن که در ماه هفتم بارداری است تنها  به 1000 یوآن چین جریمه محکوم شد.

انتهای پیام/

خشم کاربران چینی از اقدام ناپسند زن جوان در یک رستوران

برچسب ها: وحشتناک ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار