اصلان‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نشست مشترک خانه احزاب و فراکسیون زنان شورای شهر تهران برگزار می‌شود

دبیر کمیته بانوان خانه احزاب ایران از برگزاری نشست کمیته متبوعش با اعضای فراکسیون زنان شورای شهر تهران خبر داد.

فاطمه اصلان‌زاده دبیر کمیته بانوان خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات نشست کمیته زنان خانه احزاب در سال 97، اظهار کرد: در این جلسه اعضای کمیته زنان خانه احزاب تصمیم گرفتند با توجه به اینکه در آستانه روز شوراها قرار داریم، نشستی با اعضای فراکسیون زنان شورای اسلامی شهر تهران داشته باشند.

وی درباره اهداف برگزار این نشست، گفت: در این نشست عملکرد شورای شهر تهران را در یک سال اخیر بررسی می‌کنیم و اعضای کمیته زنان خانه احزاب نیز، پیشنهادات خود را ارائه می‌کنند.

اصلان‌زاده بررسی وضعیت شهرداری تهران را یکی دیگر از محورهای این نشست عنوان کرد و گفت: با بحران‌هایی در زمینه آب و محیط زیست مواجهیم و باید بدانیم که فراکسیون زنان شوراها چه اقداماتی در این زمینه انجام داده‌ است.

وی ادامه داد: قطعا می‌توان برای کنترل بحران‌های محیط زیستی از پتانسیل زنان استفاده کرد و در این مورد باید آموزش‌هایی به زنان داده شود.

دبیر کمیته بانوان خانه احزاب ایران با بیان اینکه کمیته متبوعش طرح‌هایی در خصوص بحران‌های محیط زیستی دارد که به نهادهای مسئول داده می‌شود، اظهار کرد: ما معتقدیم که مدیریت شهری تهران باید سرلوحه دیگر کلان شهرها باشد.

اصلان‌زاده افزود: اعضای کمیته بانوان خانه احزاب با توجه به سابقه مدیریتی محسن هاشمی، خواستار انتخاب وی به عنوان شهردار تهران شدند.

وی بیان کرد: همچنین در مورد حادثه گشت ارشاد هم که اخیرا اتفاق افتاد، صحبت و بنا شد بیانیه‌ای در این زمینه صادر کنیم.

دبیر کمیته بانوان خانه احزاب ایران درباره زمان بازدید اعضای خانه احزاب از مناطق زلزله زده کرمانشاه، گفت: به زودی در این مورد تصمیم می‌گیریم و بازدید انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کمیته بانوان خانه احزاب به مناطق زلزله‌زده می‌روند/جزئیات نشست اعضای این کمیته با حسین کمالی

برگزاری نشست کمیته بانوان خانه احزاب با حضور اولاد قباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار