مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ؛

تبریز میزبان پنجمین جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ،گفت:پنجمین جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی و فضای باز به میزبانی تبریز برگزار می شود.

تبریز میزبان جشنواره بین المللی نمایش های خیابانیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  آذرنیامدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، امروز در جمع خبرنگاران گفت : این جشنواره با حضور هنرمندانی از ایران و 10 کشورعراق، تاجیکستان، ایتالیا، قزاقستان، آلمان، اتریش، آذربایجان، ترکیه، مقدونیه، گرجستان 5 تا 10 اردیبهشت وی با بیان اینکه 32 نمایش در طول برگزاری این جشنواره اجرا خواهد شد افزود : 12 نمایش از کشورهای یاد شده ، 14 نمایش از تبریز و بقیه به صورت مهمان در این جشنواره ها شرکت کرده اند.


به گفته وی ، موضوعات جشنواره مسائل شهر و شهروندی است و طرح ها و آثاری که به رویداد بین المللی تبریز 2018 با نگاه بدیع و خلاقانه بپردازند، از اولویت ویژه برخوردار خواهند بود.


پنجمین جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی و فضای باز در چهار بخش مسابقه ، کار اولیها ، خادمین شهر و مهمانان ملی و بین المللی برگزار میشود.


بازنمایی جایگاه فرهنگی، هنری، تاریخی و علمی تبریز در منطقه به موازات رویدادهای تبریز2018 ، تولید آثار نمایشی ممتاز مبتنی بر آموزش فرهنگ شهر و شهروندی و اخلاق شهروندی ، بازخوانی دوباره تعالیم مرتبط با مهارت‌های زندگی شهری ، نمایش مشکلات و معضلات شهروندی در قالب‌های هنری به منظور تلاش در جهت رفع و بهینه سازی رفتارهای اجتماعی ، تلاش در جهت تحقق رعایت حقوق شهروندی از سوی شهروندان و انعکاس هنرمندانه زیبایی‌های فضای شهری از اهداف برپایی این جشنواره است.

 

 انتهای پیام/

 

 تبریز میزبان  جشنواره بین المللی نمایش های خیابانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.