محکومیت میلیاردی 2 قاچاقچی طلا

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت:دو قاچاقچی طلا به اتهام نگهداری و عرضه طلای قاچاق در حق صندوق دولت محکوم شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غلامرضا صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان اظهار کرد: بر اساس گزارش واصله از دستگاه کاشف مبنی بر نگهداری و عرضه طلای قاچاق در دو واحد صنفی، مأموران با بازرسی از این دو واحد، موفق به کشف هزار و 809 گرم طلای قاچاق از واحد اول و مقدار سه هزار و 427 گرم طلای قاچاق از واحد دوم که متعلق به دو برادر بود به ارزش جمعاً 4 میلیارد و 687 میلیون و 577 هزار و 202 ریال شدند.

وی افزود: با تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی نهایتاً پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد و پرونده به شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان اصفهان ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ادامه داد: شعبه مزبور با انجام بررسی‌های لازم، تخلف متهمان را به دلیل ارائه نکردن اسناد مثبته گمرکی که حاکی از ورود قانونی کالا به کشور باشد محرز تشخیص داد. 

وی در پایان گفت: شعبه مزبور متهمان را نسبت به قدرالسهم خود علاوه بر محکومیت به ضبط پنج هزار و 236 گرم طلای قاچاق به نفع دولت به پرداخت مبلغ 10 میلیارد و 975 میلیون و 154 هزار و 404 ریال به اتهام نگهداری و عرضه طلای قاچاق در حق صندوق دولت نیز محکوم کرد.

انتهای پیام/م

جزییات محکومیت میلیاردی 2 قاچاقچی طلا

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاقچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.