همزمان با دهه کرامت در شهرکرد:

جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان، در این استان خبر داد.

سومین جشنواره بین المللی تولید کتاب رضوی
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جواد کارگران گفت: سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان، امسال همزمان با دهه کرامت، در دو بخش کتاب‌های تولید شده و کتاب‌های آماده چاپ در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدید آورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده‌تر این عرصه معنوی از اهداف این جشنوار می‌باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، شخصیت و ابعاد زندگانی، احادیث و هجرت حضرت امام رضا (ع)، سیره و فرهنگ رضوی، و شخصیت و ابعاد زندگانی پدر گرامی ایشان حضرت امام موسی کاظم (ع) را از محور‌های سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی بیان کرد.

کارگران اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند تا اول تیرماه امسال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در شهرکرد، خیابان آیت الله کاشانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ارسال کنند.
 
وی یادآور شد: متقاضیان ‌می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر به نشانی اینترنتی chb.shamstoos.ir و portalshamstoos.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۳۴۸۹۰ تماس بگیرند.

به گفته کارگران؛ آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی در روز سه شنبه ۲۶ تیر امسال همزمان با دهه فرخنده کرامت؛ سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) در شهرکرد برگزار می‌شود.
 
گفتنی است: اولین و دومین دوره جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی نیز همزمان با دهه کرامت در سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ و به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد برگزار گردید.

انتهای پیام/ز

سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.