شفیعی :مجبور به خداحافظی از تیم ملی شدم

بانوی کماندار اصفهانی به علت آسیب دیدگی از ناحیه کتف و توصیه پزشک در خصوص منع فعالیت حرفه ای از تیم ملی تیراندازی با کمان کشور جدا شد.

شفیعی :مجبور به خداحافظی از تیم ملی شدمافسانه شفیعی کماندار ملی پوش اصفهانی در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت جدایی اش از تیم ملی گفت: بعد از مسابقات المپیک دانشجویان در تمیرینات اردوها از ناحیه کتف چپ دچار آسب دیدگی جدی شدم و مورد معالجه قرار گرفتم.

او افزود:  چند ماه استراحت مطلق داشتم و بعد از پایان دوره استراحت به تمرینات تیم بازگشتم اما به علت فشار تمرینات نتوانستم به شرایط ایده آل بازگردم  و به توصیه پزشک  مجبور به خداحافظی از تیم ملی شدم ودر حال حاضر تیر اندازی را به صورت تفریحی و مربیگری پیگیری می کنم.

دارنده مدال نقره مسابقات آسیایی ۲۰۱۵ تایلند در ادامه درباره وضعیت کنونی تیم ملی گفت: تیم ملی تیر اندازی با برنامه ریزی های بلند مدتی که بعد از المپیک 2016 و همینطور رقابت های آسیایی داشت توانسته روند رو به رشدی را تجربه کند .

او همچنین در ارتباط با برنامه های آینده خود گفت: در حال حاضر مشغول به مربی گری در باشگاه های مختلف و تدریس خصوصی هستم اما قصد تاسیس یک باشگاه ورزشی تیر و کمان را در ذهن دارم که در آینده ای نزدیک آن را افتتاح خواهم کرد و دو ماه دیگر نیز مدرک مربی گری درجه یک خود را خواهم گرفت.

 

انتهای پیام /


وداع تلخ بانوی کماندار ملی پوش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار