دروازه بان آبی پوشان خوزستان در آستانه رکورد زنی

وحید شیخ ویسی با بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل سپاهان، به رکورد ۱۰ کلین شیت در لیگ هفدهم می رسد.

دروازه بان استقلالی ها در آستانه رکورد زنیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید شیخ‌ ویسی، دروازه بان ۳۱ ساله فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال خوزستان که در مقابل پیکان و  در غیاب تعدادی از بازیکنان اصلی استقلال خوزستان، کاپیتان آبی‌پوشان بود، عملکرد خوبی داشت و موفق به ثبت کلین شیت شد.

این دروازه بان که سابقه بازی در تیم های نفت، سایپا و فجرسپاسی شیراز را دارد  در ابتدای لیگ شانزدهم به آبی پوشان خوزستانی پیوست و موفق شد در ۲۸ بازی گذشته آبی ها ۹ کلین شیت داشته باشد  او حالا امیدوار است با بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل سپاهان، به رکورد ۱۰ کلین شیت در لیگ هفدهم برسد.

شیخ ویسی مقابل پیکان برای نهمین بار در فصل جاری لیگ هفدهم، دروازه اش را بسته نگه داشت و با تکرار آن مقابل سپاهان، می تواند رکورد بزند.

وحید شیخ‌ویسی با سپری کردن 9 بازی بدون گل خورده ، دارای بیشترین تعداد کلین‌ شیت در بین دروازه‌بانان سه نماینده فوتبال خوزستان ( استقلال خوزستان - فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان ) در لیگ هفدهم است.

برنامه تمرینی شاگردان ویسی

تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از تساوی مقابل پیکان با تصمیم عبدالله ویسی از دیروز (شنبه) تعطیل شده و قرار است از عصر فردا (دوشنبه) دوباره پیگیری شود.

استقلال خوزستان با ۲۷ امتیاز از ۲۸ بازی در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند و تلاش می کنند تا با کسب امتیاز در بازی های آینده در لیگ ماندنی شوند.

تیم قهرمان لیگ پانزدهم فوتبال ایران، در دو هفته پایانی لیگ باید با سپاهان و صنعت نفت آبادان در دربی خوزستان دیدار کند و باید دید شیخ ویسی موفق به ثبت کلین شیت می شود یا خیر؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار