امدادرسانی هلال احمر به خانوارهای آسیب دیده از سیل و طوفان

رئیس روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به 52 خانوار آسیب دیده از سیل و طوفان 2 روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی طحان، رئیس روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به بارندگی های شدید و وقوع طوفان و تندباد طی 2 روز گذشته در استان بیان داشت: نیروهای امدادی هلال احمر استان به 52 خانوار شامل؛ 220 نفر امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه رامهرمز، مسجدسلیمان، باغملک، گتوند، لالی، هفتکل و اندیکا شهرستان های بودند که از آسیب سیل و طوفان در امان نماندند، افزود: در منطقه گلگیر شهرستان مسجدسلیمان به 5 خانوار، در منطقه سرگچ و پیرموسی باغملک به 32 خانوار، در لالی به 7 خانوار عشایر کوچ رو، در رامهرمز به 3 خانوار و در هفتکل به 5 خانوار امداد رسانی صورت گرفت.

رئیس روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان تصریح کرد: به عشایرنشینان منطقه صالح شهر شهرستان گتوند نیز به دلیل خسارتی که بر اثر بارندگی دیده بودند کمک های غذایی ارائه گردید.

مجتبی طحان اذعان داشت: وقوع 2 مورد تند باد در 2 روز گذشته در محور چلو - تاراز شهرستان اندیکا، 145 نفر در پایگاه امداد و نجات تاراز اسکان اضطراری داده شدند.

وی به مفقود شدن 15 گردشگر طی 2 روز گذشته در منطقه گندمکار بخش صیدون باغملک اشاره و بیان کرد: گردشگران مفقود شده با کمک امدادگران هلال احمر در سلامت کامل پیدا شدند.

طحان در ادامه گفت: 4 خودرو با 16 سرنشین در سیلاب در منطقه منگار این شهرستان گرفتار شده بودند که توسط عوامل جمعیت هلال احمر باغملک نجات یافتنند.

این مقام مسئول اقلام و کمک های توزیع شده بین آسیب دیدگان را 18 دستگاه پتو، 150 تخته موکت، ظروف، وسایل گرمایشی، موادغذایی و کنسرو عنوان کرد.

وی اظهار داشت: 16 تیم امداد و نجات، 69 نفر نجاتگر، 8 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه خودروی نجات و 6 دستگاه خودروی پشتیبانی به مناطق آسیب دیده از بارش شدید باران در استان اعزام شده اند.

انتهای پیام/گ

جمعیت هلال احمر به خانوارهای گرفتار در سیلاب امدادرسانی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.