بزرگترین کشتی تفریحی شناور جهان در دریای مدیترانه

بزرگترین کشتی تفریحی جهان سفر خود را در آب‌های مدیترانه آغاز کرد.

بزرگترین کشتی تفریحی جهان شناور در دریای مدیترانهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان: بزرگترین کشتی مسافربری تفریحی جهان که به سفارش شرکت رویال کاراییب توسط کارخانه کشتی‌سازی STX فرانسه ساخته شده است سفر خود را در دریای مدیترانه آغاز کرد.

6000مسافری که با این کشتی بزرگ سفر می ‌کنند به وسیله 2100 نیروی انسانی خدمت‌رسانی می شوند. این کشتی فوق العاده شامل امکاناتی از قبیل 18 عرشه در 4 محله متفاوت، دو دیواره صخره‌نوردی، یک زمین بسکتبال با سایز استاندار ، 24 آسانسور برای استفاده مسافران ، پارک آبی در ده طبقه، آمفی‌تئاتر رو باز در عرشه ، 23 استخر، 20رستوران، 2747 اتاق کوچک و بزرگ که برخی مجهز به تلویزیون 80 اینچی، باشگاه ورزشی سینما و سالن تئاتر با ظرفیت 1400 صندلی ، پارک و فضای سبز در مرکز عرشه کشتی با 10 هزار گونه گیاهی و موتور‌های قدرتمند که توانایی تولید سرعت 42 کیلومتر بر ساعت را فراهم می کنند، بر لذت هرچه بیشتر این سفر دریایی می افزایند.

این کشتی  در 19 ژوئن 2015 برای اولین بار به آب انداخته شد و در نهایت با فعالیت 2500 نفر نیروی انسانی و پس از بیش از 8 میلیون ساعت کار بر روی آن در 12 می 2016 به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/
سفر دریایی با بزرگنرین کشتی تفریحی جهان

برچسب ها: گرانترین ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلی جالب بود