پیش بین خبرداد؛

تحصیل ۵۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی کشور

رئیس حوزه ریاست دانشگاه علمی کاربردی از تحصیل ۵۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی کشور خبرداد.

 پیش بین رئیس حوزه ریاست دانشگاه علمی کاربردی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: تربیت نیروی انسانی کارآمد از مهمترین وظایف دانشگاه علمی کاربردی است که در این راستا در حال حاضر ۵۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی کشور مشغول به تحصیل هستند.

پیش بین افزود: این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و در ۸۰۰ رشته دانشجوی مشغول به تحصیل دارد و امسال نیز در ۶ هزار کدرشته محل پذیریش دانشجو داشته است.

وی اضافه کرد: در دانشگاه جامع علمی کاربردی اهدافی در نظر گرفته شده است که مکمل اهداف نظام اسلامی است و باید با تمام توان خود و بکارگیری دانش و توان جوانان و تبدیل علم به عمل در این زمینه کوشا باشیم.

توسعه مراکز رشد در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی در اولویت

رئوفی سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی هم در این مراسم گفت: توسعه مراکز رشد در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی از اولویت‌ها است که با فراهم سازی بستری مناسب و استفاده از ظرفیت‌ها و تشکیل اتاق فکر برای شناسایی تخصص‌ها و مهارت‌های مورد نیاز جامعه عملی خواهد شد.

رئوفی با اشاره به اینکه در حاضر ۶ هزار و ۷۰۰ دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی مشغول به تحصیل هستند، افزود: با تربیت افراد کارآمد وسپس سرمایه گذاری برای اقتصاد پویا و ارتباط بین دانشگاه و صنعت و ایجاد شرکت‌های دانش بنیان می‌توانیم در مقابل اهداف شوم دشمنان بایستیم.

در پایان این مراسم دکتر رئوفی بعنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان معرفی و از خدمات ذوالانواری قدر دانی شد.

تحصیل ۵۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی کشور

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.