مراکشی‌ها در آرزوی جذب ستاره بارسا برای دیدار با ایران

مسئولان فدراسیون فوتبال مراکش در صدد هستند تا با موافقت فیفا، الحدادی بتواند برای تیم ملی این کشور در جام جهانی 2018 روسیه بازی کند.

مراکشی‌ها در آرزوی جذب ستاره بارسا برای دیدار با ایرانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان منیر الحدادی، ستاره اسپانیایی - مراکشی 22 ساله سابق تیم فوتبال بارسلونا که از 18 سالگی برای کاتالان ها بازی کرد و در 20 سالگی و در سال 2014 نخستین بازی ملی خود را برای ماتادورها مقابل مقدونیه برگزار کرده بود، متولد اسپانیا و دارای یک پدر مراکشی است اما در زمان حضور ویستنه دل بوسکه در اسپانیا، او 15 دقیقه برای تیم ملی کشورش در جام ملتهای اروپا به میدان رفت و حالا که از تیم ملی ماتادورها دور است و به طور قرضی در آلاوس بازی می کند، امیدوار است با موافقت فیفا، برای تیم ملی مراکش در جام جهانی 2018 روسیه بازی کند.

قوانین فدراسیون جهانی فوتبال، به نوعی است که اگر بازیکنی حتی یک دقیقه برای تیمش در بازی های رسمی بازی کند، دیگر نمی تواند برای تیم دیگری بازی کند و به همین دلیل مراکشی ها از چندماه قبل، تلاش خود را آغاز کردند تا الحدادی بتواند برای کشورشان در جام جهانی بازی کند.

قرار است به زودی و پیش از آغاز جام جهانی، جلسه ای اضطراری در خصوص آینده منیر الحدادی برگزار شود تا اگر رای مثبت بود، او در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال شرکت کند.

ستاره سابق بارسلونا در این باره گفت: " تصمیم من بود زمانیکه جوان بودم در اسپانیا بازی کنم و بازی کردن برای این کشور آرزوی من بود اما حالا با مردمم در مراکش صحبت کردم و به آنها گفتم که می خواهم اینجا بازی کنم.

انتهای پیام/

الحدادی در آستانه پیوستن به تیم ملی مراکش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار