معاون استاندار اردبیل؛

اعتبارات استانی برای اصلاح جاده های سطح استان پاسخگو نیست

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: اعتبارات استانی برای اصلاح جاده های سطح استان پاسخگو نیست.

بهروز ندایی، معاون عمرانی استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،با اشاره به اینکه اصلاح جاده‌ها در کاهش تصادفات نقش اساسی را ایفا خواهد کرد افزود:اعتبارات استانی پاسخگوی نیازهای لازم برای اصلاح جاده‌های برون‌شهری و درون شهری نبوده و در این مسیر باید از اعتبارات ملی مدد بجوییم.

وی اظهار کرد: با وجود افزایش 30 درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان اردبیل کاهش تصادفات جاده‌ای را شاهد هستیم؛ هر چند نیازمند ترمیم و اصلاح هر چه سریع‌تر نقاط حادثه‌خیز بوده تا وقوع حوادث جاده‌ای در نقاط مختلف استان با کاهش چشمگیری مواجه شود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل از رشد 40 درصدی حضور مسافران در استان خبر می‌دهد و افزود: از نقص جاده‌ای موجود در محورهای مواصلاتی استان نمی‌توان چشم‌پوشی کرد و یکی ازمهمترین عوامل بروز حوادث در جاده‌های استان عدم استانداردسازی لازم عنوان شده است.

ندائی گفت: به دلیل فقر جاده‌های اردبیل از علائم مناسب راهنمایی و رانندگی نصب مناسب تابلوهای هشداردهنده باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بر نقش مهم فرهنگسازی و ارائه آموزش‌های لازم تأکید کرد و یادآور شد: برای توجه به فرهنگ صحیح رانندگی باید از ظرفیت مهم رسانه‌ها و آموزش و پرورش در افزایش مشارکت مردم و توجه به قوانین بهره گرفت.

انتهای پیام/ح

وجود افزایش 30 درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.