جباری:برخی افراد شفر را در بحث تمدید قرارداد قلقلک می دهند

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: برخی افراد هستند که شفر را در بحث تمدید قرارداد قلقلک می‌دهند و اجازه تصمیم گیری به او را نمی‌دهند.

علی جباری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد اینکه چرا شفر روی اضافه شدن دستمزدش پا فشاری می کند گفت: به نظر من برخی افراد او را تحریک می‌کنند و این نفرات به تازگی و پس از برد های اخیر استقلال دست به چنین کارهایی زدند.

او ادامه داد: زمانی که شفر به ایران آمد، قراردادی را با استقلال منعقد کرد و مقرر شد اگر تیم نتایج خوبی گرفت و این مربی جامی را برای استقلال کسب کرد رقمی به قراردادش اضافه شود و در این باره هم باشگاه استقلال همچنان به این موضوع متعهد است و پایبند خواهد بود اما در این میان برخی افراد هستند که شفر را در بحث تمدید قرارداد آن هم با رقم بالا قلقلک می دهند و اجازه نمی دهند این مربی تصمیم درستی بگیرد .در صورتی که شفر در ابتدای ورود خود با استقلال با قراردادی مشخص به این تیم آمد و قرار هم بر این بود در صورت نتایج خوب فقط به رقم قرارداد اضافه شود  اما متاسفانه یکسری افراد هستند که موفقیت و رشد استقلال را نمی بینند و دست به هر کاری می زنند.

او ادامه داد: باشگاه استقلال به قراردادی که با شفر در ابتدای کار منعقد کرده پایبند است و شفر مربی حرفه ای است و حتم دارم که او هم به این قرارداد متعهد است.

جباری بیان کرد: هواداران استقلال نیز خواهان حضور شفر در تیم هستند بنابراین باشگاه بر مبنای قرارداد کار را پیش می برد و در این میان شفر  باید به تمامی صحبت هایی که در بدو ورود به استقلال اعلام کرده پایبند باشد.

او در مورد بحث تمدید قرارداد کمک های شفر هم بیان کرد: در ابتدای کار قرار بود فقط شفر و فرزندش آن هم به عنوان آنالیزور به کادر استقلال اضافه شوند اما در نهایت کمک های این مربی نیز به تیم ملحق شدند و از اول هم قرار نبود این طور باشد اما امری است که صورت گرفته و دیگر نمی شود کاری کرد و باید با این موضوع کنار آمد.

رئیس کمیته پیشکسوتان و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال افزود :در اینکه شفر باعث شده نتایج استقلال روند رو به رشدی به خود بگیرد شکی نیست اما در بحث تمدید قرارداد او افرادی او را قلقلک می دهند که برخی از آنها اطرافیان خود او هستند که با اطرافیان باشگاه مدام در تماس هستند و بحث دبه کردن را آنها به شفر یاد می دهند. اطرافیانی که از بدو ورود با آمدن شفر مخالف بودند و او را پیرمرد خطاب می کردند اما با حرف های خود این مربی را برای تمدید قرارداد تحریک می کنند.

جباری تصریح کرد :در حال حاضر درد های گوناگونی همراه تیم است و مهم ترین آن بالا رفتن قیمت دلار خواهد بود چرا با مربیان و بازیکنان خارجی باید به دلار قرارداد منعقد کنیم و این موضوع کار را سخت می کند.از طرفی باشگاه درصدد است تا با بازیکنانی که از باشگاه شکایت کردند تسویه حساب کند و آنها شکایت خود را پس بگیرند. به این ترتیب این تیم  می تواند در جام رقابت های باشگاه های آسیا بازی کند.

او ادامه داد: شفر باید به تعهد اول خود با باشگاه استقلال پایبند باشد و طبق صحبت اولیه اش با استقلال عمل کند و مدیران باشگاه هم در حوزه وظیفه خود در صورت صلاح دید قرارداد او را افزایش می دهند.

جباری درباره  جذب بازیکنان خارجی جدید برای فصل آتی و گرانی دلار در این روز ها گفت:با توجه به گرانی دلار دیگر فکر نمی کنم باشگاه استقلال توان جذب بازیکن خارجی داشته باشد و به طور حتم مدیریت هم به شفر اعلام کرده که برای فصل آتی نمی تواند بازیکن خارجی جذب کند .

انتهای پیام/

باشگاه استقلال از جذب بازیکن خارجی منع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار