ستاره الریان، لیگ قهرمانان را از دست داد

عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی تیم فوتبال الریان قطر به دلیل مصدومیت، ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان "عبدالرزاق حمدالله"  مهاجم مراکشی الریان قطر که بهترین گلزن این تیم محسوب می شودو جزء 3 گلزن نخست لیگ ستارگان قطر است، در دیدار شب گذشته تیمش ( یکشنبه ) مقابل الاهلی به شدت از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

او در هفته نخست گروه D لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار رفت تقابل استقلال و الریان که در قطر برگزار شد، گل نخست تیمش را به ثمر رساند و نقش مهمی هم روی گل تاباتا داشت تا آن مسابقه با نتیجه 2 بر 2 به پایان برسد و همچنین در دیدار برگشت با استقلال در زمان تعویض، به شدت به لادروپ اعتراض کرد و مورد خشم مسئولان تیمش قرار گرفت .

الریان باید در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا و در مهم ترین بازی این فصلش به مصاف العین برود و اگر پیروز شود، راهی مرحله حذفی این مسابقات می شود و در غیر اینصورت حذف خواهد شد. همچنین الریان باید در جام امیر قطر به مصاف السد برود که "حمدالله" را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

گفتنی است، در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، استقلال ایران با 9 امتیاز در صدر است و العین با 7 و الریان با 6 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. الهلال با 2 امتیاز قعرنشین است.

انتهای پیام/

 ستاره مراکشی الریان لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار