سارق ۱۵ میلیارد ریالی منزل در دام کارآگاهان پلیس

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار منزل و اعتراف به ۶۵ فقره سرقت منزل به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در مهاباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در مهاباد، به دلیل حساسیت موضوع و مطالبات مردمی شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی وبررسی سرنخ‌های به دست آمده، تلاش‌های مأموران با این فرضیه که سرقت‌ها توسط سارق حرفه‌ای و با برنامه قبلی صورت پذیرفته است قوت گرفته و موفق شدند وی را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام گشت زنی‌های نامحسوس در تمامی مناطقی که احتمال حضور سارق متصور بود، مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات منسجم او را دستگیر کردند.

اصلانی با بیان اینکه در تحقیقات انجام یافته متهم به ۶۵ فقره سرقت منزل در مهاباد و شهرستان‌های همجوار معترف شد، گفت: ارزش اموال مسروقه ۱۵ میلیارد ریال که عمدتا طلا و جواهر، اشیاء قیمتی و وجوه نقد بود، برآورد شده است.

این مقام انتظامی به شناسایی و دستگیری یک نفر مالخر در این رابطه اشاره کرد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: در ریشه یابی این سرقت‌ها در کنار عوامل متعددی که انگیزه و زمینه‌های ارتکاب سرقت برای سارقان هستند، سهل انگاری شهروندان و بی توجهی آن‌ها به توصیه‌های پلیسی و نکات مراقبتی نقش موثری دارد که شرایط وقوع سرقت را به راحتی فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/ن.م

دستگیری سارق ۱۵ میلیارد ریالی در مهاباد

برچسب ها: پلیس ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.