رییس هیات دو ومیدانی استان اصفهان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

تلاش هیات دو و میدانی استان اصفهان برای در اختیار گرفتن پیست نقش جهان

رییس هیات دو ومیدانی استان اصفهان از انعقاد تفاهم نامه ای برای برگزاری مسابقات و تمرینات دو میدانی کاران اصفهانی در آینده نزدیک خبر داد.

عبد الرسول یزدی زاده  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ،درباره ی  عملکرد این هیات در سال گذشته گفت: در سال 96 به لحاظ برگزاری مسابقات و اعزام ها صددرصد برنامه ها را انجام دادیم و شرایط نسبتا مطلوبی در دو رده بانوان و آقایان داشتیم ؛ با توجه به اینکه برگزاری مسابقات کشوری و سمینار روسای کشور در اصفهان در تقویم ما نبود ولی توانستیم به نحو احسن این رویدادها را برگزار کنیم.

وی در ادامه گفت: در بخش مسابقات شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به کمبود شرایط مالی و اعتباری نسبتا جایگاه خوبی در کشور کسب کردیم و در سال 97  بدلیل مسابقات جایزه بزرگ ، لیگ طلایی جوانان ، انتخابی جوانان و نوجوانان و مسابقات اعزام به جاکارتا تلاشهای ورزشکاران و مربیان و هیات ها بیشتر از سال گذشته نمایان می  شود.

یزدی زاده درباره ی مقام سومی جوانان اصفهان گفت: بهمن ماه 96 درمسابقات داخل سالن جوانان پسرمقام سوم را کسب کردیم و با توجه به در پیش بودن مسابقات المپیک جوانان تلاش تمام استانها در این رده بیشتر شده و ما نیز از این رویه نبودیم و برای بهتر شدن این روند از طریق اداره کل ورزش و جوانان پیگیر به مناقصه گذاشتن پیست تارتان سالن اختصاصی دوومیدانی خوراسگان هستیم.

یزدی زاده درخصوص آمادگی ملی پوشان اصفهان نیز گفت: رضا قاسمی از 21 اسفندماه تمرینات خود را در کیش شروع کرده و آمادگی خوبی را برای مسابقات و ثبت رکورد دارد و فرزانه فصیحی در اصفهان تمرینات خود را برگزار می کند و پیش بینی می کنیم امسال 3 الی 5 نفر ملی پوش داشته باشیم.

 رییس هیات دو ومیدانی استان اصفهان با اشاره به اینکه نخستین مسابقه در 30 فروردین و برخلاف سالهای گذشته که با مسابقات آغاز فصل شروع می شد  افزود :امسال  دو ومیدانی کاران با مسابقات لیگ طلایی و امید رقابت های خود را آغاز می کند.

یزدی زاده با اشاره به اینکه پیست تارتان نقش جهان به لحاظ استاندار وضعیت مطلوبی برای تمرین و آمادسازی و همچنین برگزاری مسابقات بین المللی دارد  افزود: به همین منظور مقرر شده نشستی با مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و همچنین مدیران فولادمبارکه برای انعقاد تفاهم نامه برای در اختیار قرار گرفتن این پیست داشته باشیم.

 وی ادامه داد: البته ورزشکاران نیز باید با توجه به دوری نقش جهان با هیات همراهی کنند تا بتوانیم عملکرد خوبی در مسابقات ملی و بین المللی داشته باشیم.

انتهای پیام/ س

 

صحبت های رییس هیات دو ومیدانی استان اصفهان درباره عملکرد این هیات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.