توجه به مناطق کمتر توسعه‌ یافته در آموزش و پرورش همدان

مديركل آموزش و پرورش استان همدان گفت: توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته از اولویت های آموزش و پرورش استان است.

توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته در آموزش و پرورش همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پورداود،مديركل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که تعلیم و تربیت به منزله دو بال هستند که انسان را در جهت کمال هدایت می کنند گفت: آموزش مقدمه تربیت، اما تربیت مقدم بر آموزش است.

  وی افزود: ما به دنبال تعلیم و تربیت در تراز جمهوری اسلامی هستیم که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر آن تأکید شده است.

محمد  پورداود تربیت را یک جریان رو به بالا و عنصر کنترل کننده خواند و اضافه کرد: تربیت مبتنی بر آموزه های دین مبین اسلام به دنبال هدایت و ارتقای بشر در جهت کمال و رستگاری است.

وی  با اشاره به شعار سال بیان کرد: مشخص نمودن جهت گیری اصلی جامعه در آغاز هر سال توسط مقام معظم رهبری، نوعی برنامه ریزی کلان و هدفمند نمودن فعالیت ها در طول سال است.

مديركل آموزش و پرورش استان همدان توسعه صادرات و بهبود فضای کسب و کار را از جمله نتایج مهم حمایت از کالای ایرانی دانست و خاطرنشان کرد: اهتمام به این موضوع همان خودباوری و تکیه بر داشته های خودی است که جزء اهداف انقلاب اسلامی به شمار می رود.

  وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در بحث حمایت از کالای ایرانی گفت: آموزش و پرورش و دیگر نهادهای فرهنگی و آموزشی نقش مهمی در این زمینه دارند.

پورداود تصریح کرد:  توجه به مناطق کمتر توسعه‌ یافته، از جمله اولویت های آموزش و پرورش استان به حساب می آید.

انتهای پیام/ ش

توجه به مناطق کمتر توسعه یافته در همدان

برچسب ها: آموزش و پرورش ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.