در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر طنز اراک

مهلت ارسال اثر به سومین دوره جشنواره بین المللی شعر طنز اراک تا 31 فروردین ماه سال جاری تمدید شد.

مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر طنز اراک تمدید شدحمید حسنی، دبیر جشنواره بین المللی شعر طنز اراک در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ، در خصوص این جشنواره ادبی گفت: مهلت ارسال اثر به سومین دوره جشنواره بین المللی شعر طنز اراک تا 31 فروردین ماه سال جاری تمدید شد. این تصمیم را به دلیل استقبالی که از جشنواره شد و تماس های زیادی که دوستان با ما گرفتند و گفتند می خواهند در جشنواره بین المللی شعر طنز اراک شرکت کنند گرفتیم.همچنین به دلیل اینکه فرصت زیادی تا تیرماه برای برگزاری جشنواره داشتیم، تصمیم گرفتیم مهلت ارسال اثر به سومین دوره جشنواره بین المللی شعر طنز اراک را تمدید کنیم.

وی افزود: استقبال هنرمندان و داستان نویسان از جشنواره شعر طنز اراک نسبت به سال قبل خوب بود. مهم این است که داستان نویسان و هنرمندان با جشنواره ما ارتباط خوبی برقرار کردند و جشنواره های شعر و داستان طنز اراک را به عنوان یک جشنواره خوب ادبی می شناسند. در جشنواره داستان کوتاه طنز اراک رکورد سال قبل را زدیم و آثار زیادی در این بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

دبیر جشنواره بین المللی شعر طنز اراک در خصوص استقبال از این جشنواره ادبی بیان کرد: میزان استقبال از جشنواره بین المللی شعر طنز اراک هم اکنون به رکورد جشنواره داستان کوتاه طنز اراک نزدیک می شود. با توجه به اینکه مهلت ارسال اثر به جشنواره تا 15 روز دیگر تمدید شده، پیش بینی می شود میزان آثار ارسالی به جشنواره افزایش پیدا کند. داوری های جشنواره بین المللی شعر طنز اراک پس از 31 فروردین ماه سال جاری آغاز می شود و اختتامیه این جشنواره ادبی قرار است در تیرماه سال جاری برگزار شود.

حسنی ادامه داد: شهر اراک در نوروز امسال از شهرهایی بود که خیلی خوب از میهمانان نوروزی استقبال کرد. در عیدانه ورزشی این شهر 20 هزار مسافر شهر اراک شرکت کردند. همچنین اولین و بزرگترین سفره هفت سین سیار را در این شهر در ایام نوروز داشتیم.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار