افزایش ۸ درصدی جریان ترافیک ورودی به استان و شهر قم

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم گفت:بر اساس شمارش‌های ۵۶ سیستم ثبت پلاک در مبادی ورود و خروج استان و شهر قم، ورودی به استان قم افزایش یافته است.

افزایش ۸ درصدی جریان ترافیک ورودی به استان و شهر قم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حمید سالاری ،معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای قم از افزایش ۸ درصدی جریان ترافیک ورودی به استان و شهر قم خبر داد و گفت: بر اساس شمارش‌های ۵۶ سیستم ثبت پلاک در مبادی ورود و خروج استان و شهر قم، ورودی به استان قم تا بامداد ۱۳ فروردین ۲ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۷۶۰ دستگاه خودرو با رشد ۶ درصدی به ثبت رسیده است و ورودی به شهر قم در همین زمان ۲ میلیون و ۷۰۳ هزار و ۳۵۵ دستگاه خودرو با رشد ۷ درصدی ثبت شده است.

وی همچنین آمار تفکیکی استان‌های تردد کرده را اینگونه توضیح داد: استان تهران با ۳۶ درصد بیشترین پلاک ورودی به استان و شهر قم را داراست و استان البرز رتبه دوم را با ۵/۱۰ درصد و استان اصفهان رتبه سوم را با ۱۰ درصد از مجموع خودروهای ورودی به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اعلام رشد ۶ درصدی تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی برون شهری، تصریح کرد: تعداد تصادف منجر به فوت تا بامداد ۱۳ فروردین، مطابق سال گذشته همین زمان به ۵ فقره رسیده که با رشد ۶۷درصدی همراه بوده و تعداد فوتی و مجروحین سوانح جادهای نیز مجموعا ۲۴ درصد نسبت به مدت مشابه رشد داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم به جابجایی مسافرین با خودروهای عمومی اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه نیز اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز تعداد ۱۲۳ هزار و ۱۸ نفر، طی ۵۸۶۰ سرویس در استان قم سفر کرده‌اند.

سالاری همچنین تعداد فوت شدگان در محل حادثه را نیز طبق گزارش‌های دریافتی از مرکز اورژانس استان قم، از ۶ نفر در مدت مشابه سال گذشته به ۵ نفر در سال جاری عنوان کرد که کاهش ۱۷درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/الف

رشد تصادف‌های نوروزی در جاده‌های استان قم

برچسب ها: اجتماعی ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار