مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان خبر داد؛

بازدید ۱۶۴ هزار نفر گردشگر نوروزی از قلعه فلک الافلاک

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: ۱۶۴ هزار و ۶۶۷ بازدید از قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم‌آباد انجام گرفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   قاسمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، در رابطه با استقبال گردشگران از قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم‌آباد گفت: از ۲۷ اسفند ماه ۹۶ تا ۱۱ فروردین ماه ۹۷، ۱۶۴ هزار و ۶۶۷ بازدید از این قلعه تاریخی انجام شد.

وی تعداد بازدید‌های قلعه فلک الافلاک را در روز‌های ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه ۹۶، سه هزار و ۵۷۶ نفر برشمرد و افزود:در یکم فروردین ماه امسال شش هزار و ۴۱۵ بازدید و در دوم فروردین ۱۱ هزار و ۱۵۳ بازدید از این قلعه به عمل آمد؛ در سومین روز از بهار ۹۷، ۱۵ هزار و ۴۳۸ بازدید و در چهارمین روز ۱۵ هزار و ۵۷۷ بازدید انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان تعداد بازدید‌های روز پنجم فروردین ماه از قلعه فلک الافلاک را ۱۴ هزار و ۳۶۷ بازدید برشمرد و گفت: در روز ششم ۱۵ هزار و ۱۱۳ بازدید و در روز هفتم نیز ۱۴ هزار و ۱۵۴ بازدید انجام گرفت.

قاسمی با اشاره به افزایش بازدید از قلعه فلک الافلاک خرم آباد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خاطرنشان کرد: روز هشتم ۱۶ هزار و ۲۶۶ بازدید، روز نهم هم ۱۶ هزار ۵۸۷ بازدید، در روز دهم ۱۶ هزار ۸۰۵ نفر و روز یازدهم ۱۵ هزار و ۲۱۶ نفر از قلعه فلک الافلاک بازدید کردند.

انتهای پیام/د

۱۶۴ هزار نفر از قلعه فلک الافلاک خرم‌آباد بازدید کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.