زمانی: برنامه ریزی سازمان لیگ به باشگاه ها لطمه می زند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: برنامه سازمان لیگ اثر منفی بر مسابقات لیگ برتر می گذارد.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تعامل باشگاه استقلال با تیم ملی کشورمان گفت : بزرگترین میدان ورزشی فوتبال، اول مسابقات جام جهانی و سپس رقابت های جام باشگاه های آسیا و در نهایت لیگ برتر است اما متاسفانه این روزها برنامه ریزی ها به شکلی است که مسابقات خیلی با عجله برگزار می شود.

وی افزود: بدون شک این موارد بر مسابقات لیگ اثر منفی می گذارد و باید فکری کنیم که بیش از اندازه ضربه نخوریم .


زمانی افزود: نباید شرایط برای بازیکنان تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس که شاکله تیم ملی را تشکیل می دهند طوری باشد که از سفر برنگشته اند وارد رقابت ها و زمین مسابقه شوند چرا که آنها نیاز به استراحت و زمان لازم برای ریکاوری دارند.

وی افزود: این نوع برنامه ریزی اشتباه است و بدون شک اثرات منفی بر مسابقات جام جهانی و رقابت های جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر خواهد گذاشت به همین دلیل به مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ توصیه می کنم شرایط ویژه را در این مقطع برای مسابقات داشته باشند .

زمانی در مورد دیدار استقلال و نفت تهران بیان کرد : برگزاری دیدار استقلال و نفت تهران در حال حاضر به صلاح نبود و بهتر بود این بازی به تعویق می افتاد چرا که بازیکنان ملی پوش پس از بازگشت از سفر نمی توانند به علت خستگی برای تیم به میدان بروند و این مسئله بر روند تیمی اثر منفی خواهد گذاشت .


وی گفت:امیدوارم استقلال با دست پر از بازی مقابل نفت تهران در بازی امروز بیرون بیاید تا عیدی خوبی را به هواداران عزیز استقلال تقدیم کنیم .

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان درباره اینکه قرار است پس از بازی با الریان قرارداد شفر تمدید شود گفت :انشالله این موضوع انجام می شود و باید بگویم شفر نیز خود به تمدید قرارداد علاقه مند است و قطعا قرارداد سرمربی تیم تمدید می شود .

 

انتهای پیام/

 

اظهارات زمانی درباره همکاری استقلال با تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار