بهره برداری از مرحله اول تصفیه خانه شهر یاسوج

مرحله اول تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج تیر ماه امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  نماینده مردم بویراحمدو دنا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح تصفیه خانه اضطراری آب شهر یاسوج از بهره برداری مرحله اول این تصفیه خانه در تیر ماه امسال خبر داد و گفت: طرح تصفیه خانه اضطراری آب شهر یاسوج بر روی رودخانه بشار از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بوده که هم اکنون با پیشرفت مطلوبی در دست اجرا است .
غلام محمد زارعی با اشاره به اینکه اعتبار این طرح 150میلیارد ریال بوده افزود: این طرح به صورت همزمان و موازی دردو بخش عملیات بتنی، خاکبرداری، سوله سازی و تهیه تجهیزات خارج از استان(تهران و اصفهان) در حال اجرا است .
وی با بیان اینکه شهر یاسوج پرجمعیت و مهاجر پذیر است گفت: مرحله اول این طرح که 200 متر مکعب بر ثانیه است تیر ماه امسال بهره برداری و به شبکه شهر یاسوج تزریق خواهد شد .
زارعی با اشاره به اینکه مرحله دوم این طرح صد متر مکعب بر ثانیه است بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح با سرعت اجرا می شود.
وی گفت:اصلاح شبکه توزیع آب شهر یاسوج با 90 میلیارد ریال در حال اجرا بوده که با تکمیل این طرح از هدروری آب شهر یاسوج جلوگیری می شود و به تبع آن تنش آبی شهر یاسوج به حداقل خواهد رسید.
زارعی از آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی بن کبوتری خبر داد و افزود: این طرح از مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده و به منظور تامین آب غرب شهر یاسوج ، مادوان، بلهزار و مهریان اجرا می شود .
 
انتهای پیام/ش

مرحله اول تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج تیر ماه امسال به بهره برداری می رسد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.