نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت دوازدهم فروردین

درآستانه یوم الله دوازدهم فروردین نشست بزرگداشت این روز با حضور دستگاههای مختلف فرهنگی در یاسوج برگزارشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد دراین نشست با بیان اینکه روز دوازدهم فروردین درتاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی روز باعظمتی است اظهار کرد: دوازدهم فروردین روز تایید وتثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.سید جواد خاضع افزود: دراین روز تاریخی مردم‌با شرکت درهمه پرسی وانتخابات با آرای بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی رای مثبت وآری دادند.
وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت روز دوازدهم فروردین ساعت ۱۱/۳۰ صبح درمسجد صاحب الزمان یاسوج برگزار می شود تصریح کرد: مشابه این مراسم‌درسایر شهرستانها و بخش های استان نیز برگزار می شود.رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان ادامه داد: همه دستگاههای فرهنگی باید اقدامات لازم را جهت بزرگداشت این روز انجام دهند وبرنامه های متنوع وشادی را برای بزرگداشت وتبلیغ آن اجرایی کنند.
خاضع با اشاره به اینکه روز دوازدهم فروردین درایام تعطیلات قرار گرفته بیان داشت: همه تلاش ما این است این روز که روز به ثمر نشستن خون شهداست به بهترین نحو ممکن برگزار واجرایی گردد.
این مسئول گریزی به تقارن دوازدهم فروردین با ایام اعتکاف هم زد وگفت:باتوجه به همزمانی این روز با ایام البیض که مناسبتی مهم ومعنوی است ازظرفیت مساجدی که اعتکاف درآنها برگزار می شود استفاده خواهد شد.وی ادامه داد: با استفاده از این ظرفیت افراد حاضر در مراسم اعتکاف می توانند از برنامه بزرگداشت دوازدهم فروردین هم بهره بگیرند وبه این صورت شاهد گرامیداشت هر دو مراسم خواهیم بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به برگزاری مراسم جشن دوازدهم فروردین هم اشاره کرد وعنوان کرد:‌این جشن در پارک ساحلی یاسوج برگزار می شود.وی افزود: از عموم مردم برای شرکت دراین مراسم جشن دعوت به عمل می آید.
در ادامه این نشست مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه روز دوازدهم فروردین روز بزرگ وسترگی در تاریخ انقلاب اسلامی است گفت: دراین تاریخ شاهد شکل گیری مثلثی قوی وغنی به نام‌ رهبری، مردم و سازمان یافتگی بین این دو بودیم که حاصل آن شکل گیری دموکراسی ونظام مشارکتی بود.سید کرامت الله کریمی تصریح کرد:‌در روزهای دهم ویازده فروردین ۲۰ میلیون و۲۸۸ هزار نفر پای صندوق های رای آمدند و بیش از ۹۸/۲درصد با نوشتن رای آری ، پاسخ مثبتی به ندای رهبری دادند.
وی ادامه داد: در دوازدهم فروردین مردم برای دفاع از ارزش هایی که برای آنها هزینه داده بودند در کنار رهبری قرار گرفتند و درآن تاریخ ما شاهد شکل گیری دموکراسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی شدیم.
مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه مردم در روز دوازدهم فروردین بینش استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی را برگزینند گفت: این روز برای همه ما روز مهم وارزشمندی است بنابراین طبق رسالت الهی واخلاق مدیریتی باید این روز بزرگ را پاس بداریم.
 
گفتنی است در این نشست سایر دستگاههای فرهنگی نیز در خصوص برنامه های درنظر گرفته شده برای روز دوازدهم فروردین به بحث وتبادل نظر پرداختند.
 
انتهای پیام/ش

دوازدهم فروردین روز تایید وتثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.