اعلام ساعت کار موزه ها و محوطه های تاریخی استان در نوروز 97

موزه های استان کرمانشاه هم در تعطیلات نوروز آماده پذیرای از مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛معاون میراث فرهنگی استان کرمانشاه ساعت کار محوطه‌های تاریخی بیستون، تاق بستان و معبد آناهیتا را تا ساعت ۱۰ شب اعلام کرد و گفت: اگر تا این ساعت گردشگران همچنان داخل این سه محوطه حضور داشته باشند، ساعت فعالیتشان افزایش می‌یابد.
اکبررضایی معاون میراث فرهنگی استان با بیان اینکه تمام اماکن تاریخی و موزه‌های استان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده هستند، گفت: در سطح استان کرمانشاه ۱۳ موزه داریم که ساعت کار آن‌ها در ایام نوروز تا هشت غروب خواهد بود.
وی افزود امسال قیمت بلیط ورودی به موزه‌ها افزایشی نداشته است.
دو تکیه معاون الملک و تکیه بیگلربیگی به عنوان پربازدیدترین تکایای استان، تا ساعت ۹ شب پذیرای بازدیدکنندگان هستند.
معاون میراث فرهنگی استان گفت: ساعت کار محوطه‌های تاریخی بیستون، تاق بستان و معبد آناهیتا نیز تا ساعت ۱۰ شب خواهد بود.
وی گفت:: اگر تا ساعت ۱۰ شب همچنان گردشگران داخل این سه محوطه حضور داشته باشد، تا آخرین ساعت حضور گردشگران به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
رضایی از استقرار چادر‌ها و کانکس‌های تعدادی از دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر استان در محوطه‌های تاریخی پربازدید به منظور خدمات رسانی مناسب به گردشگران خبرداد.
وی گفت: ارائه نقشه، توزیع بروشور‌ها و نصب بنر‌های راهنمای مسافرین و نیز نظافت و رسیدگی به مبلمان محوطه‌های تاریخی از اقدامات انجام شده برای استقبال از میهمانان نوروزی است.
معاون میراث فرهنگی استان تاکید کرد: همچنین برپایی نوروزگاه ها، سیاه چادر‌ها و اجرای مراسمات سنتی و آئینی از دیگر فعالیت‌هایی است که در ایام نوروز در محوطه‌های تاریخی استان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/پ

 

فعالیت موزه های استان کرمانشاه در تعطیلات نوروزی

 

برچسب ها: موزه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار