افزایش بودجه ایلام در انتظار تصویب نهایی

استاندار ایلام در نشست با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از افزایش بودجه 1700 میلیارد ریالی تا تصویب نهایی به این استان در سال 97 خبر داد.

 افزایش بودجه 1700 میلیارد ریالی به استان ایلام تا تصویب نهایی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با پیگیری های های صورت گرفته با همراهی مجمع نمایندگان استان، حدود 1700 میلیارد ریال به بودجه استان ایلام تا تصویب نهایی در مجلس شورای اسلامی افزوده شد.

 وی افزود: در شش ماهه دوم سال گذشته، با ایجاد فضای همدلی در بین مسؤلین استان، پیگیری های صورت گرفته در زمینه جذب اعتبارات در سطح ملی نتیجه بخش بود.

 استاندار ایلام به جذب اعتبارات جاری و سایر در استان اشاره و گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته، کل اعتبارات جاری استان جذب و کل مطالبات کارکنان ادارات در سال 96 و مطالبات بازنشستگان تا پایان سال 95 پرداخت شد.

 وی به اهمیت و پیگیری های صورت گرفته در راستای افتتاح پتروشیمی ایلام در تابستان پیش رو اشاره و گفت: خوراک پتروشیمی ایلام به میزان 50 درصد افزایش پیدا کرده و انشاء الله این مجتمع در تابستان به بهره برداری می رسد.

 نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه لازم است اقتصاد ملی را با موضوع ایلام طرح کنیم بیان داشت: بسیاری از مسائل و مشکلات استان را بایستی در سطح ملی پیگیری نمائیم.
وی به ضرورت رسیدگی به وضعیت معلولین و فقرا اشاره و خواستار ارائه طرح پیگیری مشکلات آنان از جانب مسؤلین شد.

 سلیمانی دشتکی در بخشی دیگر از محورهای صحبت های خود ابراز داشت: در شرایط فعلی کشور، اشتغال بسیار مهم است و لازم است جذب سرمایه گذاران و ایجاد طرح های اشتغالزا را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

 وی همچنین خواستار تشکیل ستاد توسعه استان شد.

 

انتهای پیام/ع

تصویب بودجه 1700 میلیارد ریالی به ایلام در سال 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.