نماینده استان در مجلس؛

پليس مدبرانه، هوشمندانه و با تلاش جهادی امنيت آفرينی می كند

نماينده مردم پارس آباد و بيله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: پليس مدبرانه، هوشمندانه، متعهدانه و با تلاش جهادی امنيت آفرينی كرده و آرامش را به مردم هديه می دهد.

شكور پورحسين، نماينده مردم پارس آباد و بيله سوار در مجلس شورای اسلامی در ديدار فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با تبريک سال نو و تجليل از تلاش ها و خدمات كاركنان خدوم و مخلص نيروی انتظامی افزود: نيروی انتظامی در خط مقدم توسعه آرامش اجتماعی، توليد و حفظ امنيت و مبارزه با ناامنی و كجروی ها قرار داشته، كه اين موضوع تجلی حساسيت و رسالت خطير پليس است. 

وی ناجا را يكی از سازمان های افتخارآفرين در نظام اسلامی توصيف كرد و افزود: پليس مدبرانه، هوشمندانه و متعهدانه و با تلاش جهادی امنيت آفرينی كرده و ضمن مبارزه قاطعانه با ناامنی ها و فعاليت های مجرمانه، آرامش را به مردم هديه می دهد. 

نماينده مردم شهرستان های پارس آباد و بيله سوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات شايسته پليس پارس آباد در كنترل و پيشگيری از جرايم و حوادث رانندگی تصريح كرد: برنامه ريزی های هدفمند و تصميم سازی های منطقی ناجا شور و نشاط اجتماعی را گسترش داده و فضای جامعه را برای ارتكاب جرم ناامن كرده است. 

سرهنگ حسين بهمنی، فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد در اين ديدار با بيان اينكه پليس در طرح نوروزی 97 به مثابه ساير مأموريت های طول سال حضوری پررنگ و هدفمند دارد، گفت: تلاش مضاعف داريم تا مسافران و ميهمانان نوروزی لحظات آرام و ساعاتی دلنشين در پارس آباد سپری كنند.

انتهای پیام/ح

پليس در طرح نوروزی 97 حضوری پررنگ و هدفمند دارد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار