پیام نوروزی استاندار کرمانشاه به مناسبت آغاز سال ۹۷

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در پیامی آغاز سال ۹۷ را به مردم استان کرمانشاه تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با نثار صمیمانه‌ترین درود‌ها به محضر اهالی دیار شرف و حماسه، سرزمین مردمان صبور و باوقار، استان پهلوانان و قهرمانان، کرمانشاه دیرین که در کشور این دیار را به نام جوانمردی و مهمان نوازی میشناسند.
سال ۱۳۹۶ را شاید از نگاهی بتوان به عنوان یکی از سخت‌ترین سال‌ها برای کل کشور و به ویژه مردم استان کرمانشاه تلقی نمود.
سالی که به ویژه با وقوع زلزله مهیب آبان ماه، بی تردید سختی‌ها و مرارت‌های آن به سادگی از خاطر کرمانشاهیان زدوده نخواهد شد.
سالی نفس‌گیر و پرمشقت که چندماه پایانی آن به خاطر اولویت رسیدگی به امور زلزله زدگان، برنامه‌های مدنظر گروه مدیریتی اجرایی استان، برای توسعه تا اندازه‌ای با اختلال مواجه شد.
اما روی دیگر این واقعه‌ی جانکاه و طاقت فرسا، این بود که کرمانشاه به عرصه تجلی همدلی میان ملت بزرگوار و دولت تدبیر و امید بدل شد. واقعه‌ای که در عین خسارت‌های فراوان، میتوان از آن به عنوان «زلزله وحدت بخش و همدلی آفرین» یاد کرد و همانگونه که مقام معظم رهبری در سفر به مناطق زلزله‌زده عنوان فرمودند: این زلزله میتواند تبدیل به فرصتی برای بازآفرینی اصولی بخش بزرگی از استان شود که تحقق این فرمایش رهبر معظم انقلاب، اساس برنامه خدمت‌رسانی به مردم مناطق زلزله زده محسوب میشود.
مردم عزیز ایران اسلامی در امدادرسانی به مردم عزیز مناطق زلزله‌زده به خوبی نشان دادند که قدردان مرزداران سرافراز خویش هستند که جا دارد از تک تک مردم عزیز و مسوولین عالیرتبه نظام به ویژه مقام معظم رهبری، رییس جمهور محبوب، رییس محترم قوه قضاییه، ریاست محترم مجلس، وزیر محترم کشور و دیگر وزرا و مسوولین ارشد کشوری و لشکری که تمام توان خود را برای ادای دین به مردم شریف استان کرمانشاه به کار گرفتند، سپاسگزاری نمایم.
اما هنر ما و مردم این است که هرچه زودتر از روز‌های بحران عبور کنیم، مسیر توسعه استان را مجددا درپیش بگیریم و اجازه ندهیم این رخداد رنج آور، سایه اش را بر سر توسعه استان، مستمر و فراگیر کند. کرمانشاه یک استان ثروتمند، باقابلیت و سرزمین فرصت‌های طلایی و بزرگ است. این ماییم که باید این ثروت‌های بالقوه را به شکل بالفعل درآوریم و تجربه توسعه در نقاط مختلف جهان نشان داده است که تنها با همدلی میان مردم و مسوولین میتوان به توسعه همه جانبه و پایدار رسید.
امیدواریم در سال پیش رو که به بیان مبارک رهبر معظم انقلاب «سال حمایت از کالای ایرانی» نام گرفته است، و رییس جمهور محبوب و مردمی نیز در اقدامی ارزشمند، سال نو را به پاس قدردانی و همدلی با مردمان صبور دیار بیستون، در کنار مردم رنج‌دیده و بزرگ منش کرمانشاه تحویل نمودند، با کمک شما مردم عزیز بتوانیم با ایجاد اشتغال برای فرزندان برومند این دیار و شتاب در ارتقای شاخص‌های تولید ملی، آرامش را در میان خانواده‌های عزیز کرمانشاهی برقرار و نهادینه کنیم. انشالله
انتهای پیام/پ

پیام سال نو استاندار کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.