رویداد2018 فرصت طلایی برای جذب سرمایه گذاران

استاندار همدان گفت:رویداد 2018 فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذاران در بخش گردشگری است.

رویداد2018 فرصت طلایی برای جذب سرمایه گذارانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ;محمد ناصرنیکبخت. استاندار همدان شامگاه شنبه در همایش شهرداران استان همدان افزود: هر چه بیشتر از ظرفیت و فرصت های استان برای جذب سرمایه گذار فراهم شود دستاوردهای بیشتری به جا خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه مهمانان و گردشگران خارجی به شهرستان های استان نیز سفر خواهند داشت اظهار داشت: باید با جذب سرمایه گذاران برای احیا تالاب ها و سراب های به ویژه در شهرستان نهاوند تلاش بیشتری کرد.
وی ادامه داد: شهرداری ها در زیباسازی شهرهای استان برای رویداد همدان 2018 باید به بهترین شکل ممکن اقدام کنند .
وی خاطرنشان کرد: باید ورودی و خروجی شهرها آماده برگزاری این 2 اجلاس بزرگ باشد چرا که این رویدادها در توسعه گردشگری و معرفی همدان بخصوص در زمینه ملی و بین المللی تاثیرگذار خواهد بود.
استاندار همدان با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره پویا نمایی و 2 رویداد بزرگ گردشگری در سال جاری از اهمیت بیشتری برخوردار است بیان کرد: استان همدان در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده است و میزبان وزیران گردشگری 34 کشور آسیایی و بیش از 500 عضو وابسته به سازمان جهانی گردشگری است.
نیکبخت اضافه کرد: همدان با 500 سال قدمت پایتخت امپراطوری ایران و به واسطه دارا بودن بیش از یک هزار و 800 اثر تاریخی و گردشگری جایگاه ویژه ای برای توسعه گردشگری دارد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: شهرداران باید نسبت به زیبا سازی شهری و ورودی و خروجی شهرها اقدام کنند .
استاندار همدان یاد آور شد: شهر زنده است و زندگی مردم به زنده بودن شهر بستگی دارد چرا که، شهری که شاداب باشد ساکنان شادابی نیز خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه شهرداران باید به جذب سرمایه گذاران اقدام کنند افزود:باید از تولید و سرمایه گذاری حمایت کنند و ازهر شهرداری که سرمایه گذار را جذب کند و ماندگار باشد تقدیر خواهم کرد.
نیکبخت خطاب به شهرداران گفت :درحفظ فضای سبز در شهرهای استان باید توجه داشته باشند همچنین باید از شهر فروشی ممانعت شود و با هر فردی با هر نام و نشانی و مسئولیتی و ارتباطی بخواهد اجحافی کند برخورد خواهد شد و شهرداران نیز باید مانع این کار شوند.

انتهای پیام/ج

رویداد همدان 2018 فرصت بی نظیر براس سرمایه گذاری در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.