خطیب جمعه قم:

حرمت شهادت امام هادی(ع) در عید نوروز حفظ شود/ دنیای غرب،مبلغ برهنگی زن است

آیت‌الله حسینی بوشهری گفت:دنیای غرب مبلغ برهنگی زن است، مردانشان لباس کامل می‌پوشند و از زنان می‌خواهند برهنه باشند.

حفظ حرمت شهادت امام هادی(ع) در عید نوروز/ دنیای غرب مبلغ برهنگی زن استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله حسینی بوشهری،خطیب جمعه قم در خطبه‌های آخرین نمازجمعه سال 96 که در مصلای قدس  برگزار شد، گفت: ما مسلمان و شیعه هستیم و باید حرمت امام دهم شیعیان که شهادتشان مصادف با عید نوروز شده را نگه داریم و دست به کارهایی نزنیم که حریم شهادت امام هادی(ع) از بین برود.

وی افزود: حادثه هجمه به مدرسه فیضیه در دوم فروردین‌ماه رخ داد و طلاب زیادی به خاک و خون کشیده شدند و رژیم طاغوت می‌خواست با این اقدام انقلاب را خفه کند اما نشد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به برگزاری مجلس خبرگان رهبری طی روزهای گذشته، گفت: هم ریاست مجلس خبرگان و هم اعضایی که در این دو روز اجلاسیه سخنرانی کردند مهمترین دغدغه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را مطرح کردند.

امام جمعه قم عنوان کرد: تشکیل هیئت اندیشه ورز برای رشد مسیر و اهداف انقلاب یکی از اقدامات مهم این اجلاسیه بود که مورد تاکید رهبر عزیز بوده است.

وی گفت: جلسه رهبر معظم انقلاب با اعضای خبرگان، قرآنی و معنوی بود و ایشان تاکید فرمودند که انبیای الهی به پشتوانه آیات الهی به مردم می‌گفتند که جای نگرانی نیست هر چند که این حمایت خداوند در سایه تقوا و فداکاری‌ها است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به موضوع حجاب تصریح کرد: عده‌ای که ادعای علم و دانش می‌کنند مسئله حجاب اجباری را مطرح می‌کنند اما حجاب از آموزه‌های دینی ما است و دنیای غرب مبلغ برهنگی زن است، مردانشان لباس کامل می‌پوشند و از زنان می‌خواهند برهنه باشند.

امام جمعه قم تاکید کرد: جامعه انقلابی و اسلامی ما حاضر نیست افکار و آرمان‌های خود را تحت تاثیر غرب قرار دهد.

وی با اشاره به حمله به سفارت ایران در انگلیس نیز گفت: در ایامی که بن سلمان مهمان انگلیس بود می‌خواستند خوش رقصی برای وی داشته باشند و افرادی پرچم ایران را از سفارت پایین آوردند که مورد اعتراض مجامع جهانی قرار گرفت و ملت ما چنین اقداماتی که منشا آن مسائل غیر دینی است را محکوم می‌کند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب ما سنی آمریکایی و هم شیعه انگلیسی را قبول نداریم، گفت: هر اقدامی که منجر به مظلوم‌نمایی این جریان شود موجب ضربه زدن به انقلاب است و باید اجازه داد مسئولان در زمان خود با آنان برخورد کنند.

انتهای پیام/ش

سخنان آیت الله حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار