لزوم کیفی سازی رسانه‌های رامسر

رسانه موثرترین ابزار گسترش اخلاق و فرهنگ در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام سید جعفر رضایی امام جمعه رامسر در نشست صمیمی با خبرنگاران با بیان اینکه نماز جمعه نیز یک رسانه محسوب می‌شود و علاقمند به کار رسانه‌ای هستم اظهار داشت: خبرنگاری یک احساس تکلیف و علاقه به حساب می‌آید.
وی افزود: رامسر از برترین شهرستان‌ها و پیشتاز در بخش رسانه است و مدیران استانی بار‌ها در جلسات عمومی و خصوصی این موضوع را تایید کرده اند.
رضایی کیفیت کار رسانه‌ای در رامسر را تا رسیدن به نقطه مطلوب بافاصله اعلام کرد و گفت: رسانه‌های مکتوب و مجازی بسیار موفقی در شهرستان وجود دارد که نیاز است در بخش تحلیلی این رسانه‌ها کار بیشتری شود.
امام جمعه رامسر مسیر حرکت خبرنگاران را راه پیامبران اعلام کرد و با بیان اینکه با افزایش کیفیت کار رسانه‌ای میتوان افکار عمومی را هدایت کرد اظهار داشت: اخلاق و سعه صدر لازمه قداست بخشی به رسانه است و خود خبرنگار نیز باید به این باور برشد که کارش بسیار ارزشمند است.
این مسئول با اشاره به اینکه پایه‌های اخلاق رسانه در مواجه با دیگران و درون خودمان باید تقویت کنیم گفت: شخصا علاقه ویژه‌ای به خبرنگاران و حتی کسانی که اقداماتم را نقد میکنند دارم.
وی افزود: مردم به رسانه اعتماد دارند و از آن درس میگیرند به همین دلیل رسانه‌ها باید مروج اخلاق در جامعه باشند
این مسئول با بیان اینکه در بخش فرهنگ عمومی دچار ضعف هستیم گفت: رامسر نیازمند گسترش زیست اخلاقی است و رسانه‌ها موثرترین ابزار گسترش اخلاق و فرهنگ هستتد.
وی در پایان گفت:: نام رامسر در سال ۹۶ به کمک رسانه‌ها در سطح استان و کشور مطرح بوده و بازخورد‌های آن را دیده ایم که در این راستا از زحمات خبرنگاران قدردانی ویژه داریم.
انتهای پیام/ک


لزوم اعتماد مردم به رسانه‌ها

برچسب ها: رسانه ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.