مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان خبر داد:

عفو ۱۴ نفر از زندانیان تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و با موافقت رهبر معظم انقلاب ۱۴ نفر از زندانیان تعزیرات حکومتی مشمول عفو قرار گرفتند.

حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد پر برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) تعداد ۱۴ نفر از زندانیان تعزیرات حکومتی استان مشمول عفو قرار گرفتند.

وی افزود: در همین راستا روز گذشته و در آستانه سال جدید علاوه بر بازدید از زندان شهرستان زاهدان و دیدار با زندانیان، احکام عفو به این مشمولین اهدا و در همان روز نیز از زندان ترخیص شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان ادامه داد: در بسیاری از موارد پس از انجام تخلف که گاهاً براساس عدم آگاهی و یا سوء استفاده و سهل انگاری انجام می‌شود متخلفین نادم و پشیمان هستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز بر مبنای رأفت اسلامی افرادی که حائز شرایط بخشودگی باشند شناسایی و پس از طی کردن تشریفات قانونی شامل عفو قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: البته اقدامات اداره کل زندان‌ها و امور تربیتی استان سیستان و بلوچستان نیز در اصلاح و بازگشت متخلفین به اجتماع بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

میرزایی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی خصوصاً در حوزه پیشگیری از وقوع تخلفات در دستور کار تعزیرات حکومتی است تا قاچاق کالا کاهش بیشتری داشته باشد.

وی بیان داشت: همچنین درخصوص قاچاق کالا و ارز علاوه بر نظارت و برخورد قانونی، شهروندان نیز با نخریدن کالای قاچاق می‌توانند نقش مفیدی در کاهش قاچاق و بروز تخلفات داشته باشند.

انتهای پیام/ع

رهایی زندانیان تعزیرات حکومتی استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.