کارشناس هواشناسی استان یزد ؛

ازفردا وزش باد شدید و بارش پراکنده دراستان یزد/ هشدار هواشناسی یزد به کشاورزان

کارشناس هواشناسی استان یزد گفت: هوایی استان یزد از اواخر وقت فردا جمعه در بعضی از ساعات با بارندگی و وزش باد شدید همراه خواهد بود.

 کارشناس هواشناسی استان یزد درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: از اواخر وقت جمعه مورخ ۲۵ اسفند ماه تا اواخر یکشنبه مورخ ۲۷ اسفندماه هوای استان یزد تحت تأثیرباد شدید قرار خواهد گرفت که پیامد آن افزایش ابر، در بعضی از ساعات با بارندگی  همراه خواهد شد.

سید عباس میرحسینی  با اعلام این‌که از بعدازظهر شنبه تا ظهر روز دوشنبه با شمالی شدن جریان، کاهش دما پیش‌بینی می‌شود، یادآور شد: این کاهش دما حدود ۵ تا ۸ درجه سانتی‌گراد است که احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی و باغات به‌ویژه در مناطق کوهستانی و مناطق سردسیر استان پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: با توجه به کاهش احتمالی دما و سرمازدگی محصولات کشاورزی به کشاورزان استان توصیه کرد اقدامات لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی انجام دهند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد در پایان اظهار داشت: در بعضی ساعات روز شنبه به‌خصوص بعدازظهر و شب رگبار باران با احتمال رعدوبرق همچنین احتمال برف در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ی

رگبار باران همراه با وزش باد شدید

برچسب ها: آب وهوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار