توصیه های پلیس دهلران در چهار شنبه آخرسال

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در خصوص چهارشنبه آخر سال و ترقه بازی به شهروندان توصیه و هشدارهای پلیسی ارائه کرد.

توصیه های پلیس دهلران در چهار شنبه آخرسال

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سرهنگ  منوچهر مکی بیان کرد: توصيه می کنيم اکيداً از آتش زدن هيزم، بته و امثال اينها چه در حياط يا محوطه پارکينگ واحدهای مسکونی و يا در کوچه ها و معابر عمومی جداً خودداری کنید.

وی اظهار کرد : از انداختن مواد منفجره قوطی های دربسته، مخازن کوچک گاز و ظروف تحت فشار در داخل آتش که منفجره انفجار شديد می شود خودداری کنيد زيرا در اثر انفجار قطعات آنها به اطراف پرتاب شده و موجب جراحات شديد در بدن و خصوصاً در سر و صورت خواهد شد.

وی با اشاره به اينكه پريدن از روی آتش با چادر، لباس های گشاد که نوعی از فرآورده های نفتی توليد شده اند و سريع الاشتعال می باشند فوق العاده خطرناک است از اين کار خودداری فرمائيد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران به شهروندان توصيه کرد: در اين ايام مخازن خاموش کننده دستی را در منزل، محل کار و به صورت آماده و در دسترس قرار دهيد تا در صورت نياز بتوانيد سريعاً از آنها استفاده کنيد.

وی اضافه کرد: به شهروندان عزيز توصيه می کنيم در صورت بروز هرگونه حريق و حادثه خونسردی خود را حفظ کرده و در صورت گسترده بودن حريق سريعاً افراد مسن و کودکان را از محل حريق به جای امن انتقال داده و سريعاً با تلفن 125 تماس گرفته و مراتب را با ذکر نشانی دقيق و نوع حادثه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اطلاع داده و در هنگام حضور آتش نشانان در محل حريق نهايت همکاری را با آنان معمول دارند.

انتهای پیام/ د

توصیه های پلیس به شهروندان در چهارشنبه آخر سال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.