آغاز عملیات احداث حلقه چهارم ترافیکی شهر در سال ۹۷

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از آغاز عملیات احداث حلقه چهارم ترافیکی شهر در سال ۹۷ خبر داد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان    افزود: با راه‌اندازی بخشی از حلقه چهارم، شمال شرق اصفهان ترافیک خیابان بعثت و چهارراه عاشق اصفهانی، برطرف می شود.

مظفر مهمترین دغدغه مدیریت شهری اصفهان را اتمام طرح های نیمه تمام شهری دانست و گفت: در سال جاری طرح های نیمه‌تمام میدان استقلال، تقاطع اشکاوند و دوربرگردان خروجی سالن اجلاس تکمیل شد.

وی افزود: طرح پارک پردیس آبشار ۹۰ درصد پیشرفت داشته و تا پایان فروردین ماه سال آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

معاون عمران شهردار اصفهان ادامه داد: مرحله اول طرح پردیس هنر در سال جاری افتتاح شد و مرحله دوم آن نیز خردادماه ۹۷ تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مظفر با بیان اینکه علیرغم وجود شرایط رکود اقدامات عمرانی در پروژه نمایشگاه بزرگ، میدان امام علی(ع) و سالن همایش‌ها طبق برنامه‌ریزی‌ها، انجام و پیشرفت داشته است، گفت: فعالیت‌های عمرانی در مناطق از جمله ساخت فرهنگسراها، ورزشگاه‌ها، پیاده روسازی‌ها، آسفالت معابر و ... در حال اجرا است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم اعتباراتی برای سالن همایش‌ها دریافت و اجرای این پروژه را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

وی ادامه داد: همچنین قرار است در سال آینده سازمان عمران وارد اجرای طرح قطار شهری شود و چند ایستگاه خط دو و ادامه خط یک از عاشق آباد تا دانشگاه صنعتی  انجام شود.

مظفر با اشاره به احداث طرح میدان جلوخان مسجدجامع تصریح کرد: نیمه دوم سال ۹۷ عملیات جلوخان آغاز و تا یکسال و نیم بعد از آن به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: چند طرح مشارکتی از جمله مجتمع تجاری کمرزرین در حال ساخت است تا آزادسازی‌ها برای آغاز عملیات پروژه میدان جلوخان انجام شود.

انتهای پیام/ ساب چیان

 

صحبت های معاون عمرانی شهردار اصفهان در خصوص حلقه چهارم ترافیک شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.