دستگیری سارقان احشام در چناران

فرمانده انتظامی شهرستان چناران از شناسایی و دستگیری باند پنج نفره سرقت احشام در روستا‌های شهرستان چناران خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  برات اویسی گفت: در پی گزارش یک فقره سرقت احشام و ضرب و شتم چوپان گله در محدوده روستای شورک، تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد پنج مرد جوان با سروصورت پوشیده، پس از ضرب و شتم چوپان گله، ۱۴ رأس گوسفند را سرقت و با یک دستگاه وانت نیسان از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت با تحقیقات علمی از آثار به جا مانده از صحنه سرقت و یک سری تحقیقات گسترده میدانی راننده خودرو را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

اویسی گفت: متهم ۳۰ ساله که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با مدارک و ادله موجود به سرقت با همدستی چهار نفر از دوستانش اعتراف کرد.

وی افزود: تیم رسیدگی‌کننده پرونده با اطلاعات به دست آمده طی چند عملیات مجزا غافلگیرانه همدستان متهم را در یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران با اشاره به کشف احشام مسروقه، خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/ م. ط
 
 
برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار