دستگیری توزیع کنندگان مواد محترقه در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: از یک ماه پیش تاکنون  6 تن از توزیع کنندگان مواد محترقه در این شهرستان دستگیر شدند.

دستگیری توزیع کنندگان مواد محترقه در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ منصور ملکی، فرمانده انتظامی نهاوند بیان کرد: 6 نفر از توزیع کنندگان مواد محترقه در این شهرستان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی هدف از اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه را جلوگیری از بی نظمی عده ای سودجو داننستند وخاطر نشان کرد: برخی به خاطر منافع شخصی به دنبال ایجاد بی نظمی و برهم زدن آرامش شهروندان هستند که به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی نهاوند در خصوص چهارشنبه آخر سال گفت: ما هیچ مخالفتی با برگزاری این آیین نداریم اما با هنجارشکنان که آرامش مردم را برهم می زنند به شدت برخورد می کنیم.

ملکی ادامه داد: با توجه به احتمال خطرات ناشی از آتش سوزی در چهارشنبه آخر سال از اداره ها و به ویژه بانک ها انتظار می رود که در این روز کشیک مد نظر داشته باشند و آمادگی لازم برای برخورد با حوادث احتمالی را داشته باشند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از بروز هر گونه حادثه احتمالی از اتحادیه اصناف در خواست داریم که پاساژها و طلا فروشی ها را حداقل دوساعت قبل از برگزاری مراسم چهارشنبه سوری تعطیل کنند.

انتهای پیام/ب

دستگیری 6 تن از توزیع کنندگان مواد محترقه در نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.