رئیس مجلس شورای اسلامی؛

استان‌ها در بودجه سال ۹۷ اختیارات بیشتری دارند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:با اختیارات بیشتری که استان در بوجه ۹۷ پیدا کردند با ثبات بیشتری فعالیت‌های عمرانی استان خود را دنبال بررسی می‌کنند.

استان‌ها در بودجه سال ۹۷ اختیارات بیشتری دارند  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی لاریجانی در بدو ورود به مشهد در جمع خبرنگاران افزود::شورای نگهبان هم ایراداتی نسبت به بودجه ۹۷ گرفته بودند که با بررسی‌های بیشتر این مشکلات هم برطرف شد.
.
وی با اشاره به  فعال کردن بخش معادن  گفت: در زمینه فعال کردن معادن در کشور تصمیمات خوبی گرفته شده است که تحرک بیشتری داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود:با توجه به اینکه صندوق‌های بازنشستگان با مشکلات عمده‌ای روبه رو هستند، تصمیمات خوبی گرفته شده است که از یک منابع مشخصی سرمایه‌های صندوق‌های را افزایش تا مشکلات آن‌ها به حداقل ممکن برسد.

وی ا اشاره به موضوع صادارات در کشورگفت:باید در زمینه حمایت از صادر کنندگان اقدمات حدی تری در کشور انجام شود تا متکی به صادرات نفت نباشیم برای این منظور منابع مشخص شده است تا حمایت لازم از صادر کنندگان انجام شود.
 
وی هدف سفر به خراسان رضوی را شرکت در همایش یادواره شهدا شهرستان قوچان و همچنین بررسی وضعیت اقدمات و فعالیت‌های عمرانی در خراسان رضوی است عنوان کرد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به مشهد

برچسب ها: بودجه 97 ، ردیس مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار