دپو نخاله های ساختمانی در مناطق زلزله زده

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: قرار است نخاله‌های ساختمانی روستاها تا قبل از پایان سال جمع‌آوری و در 40 نقطه به صورت موقت دپو شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریدون یاوری مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین تصمیم جلسات مربوطه ای که در استان برگزار شد، نخاله‌های ساختمانی مناطق روستایی زلزله زده با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری‌ها در نقاطی که از قبل مکان یابی و بر اساس شاخص‌های محیط زیستی و بهداشتی مشخص شده، دپو شود.

وی تعداد این مراکز را 40 نقطه اعلام کرد و ادامه داد: مقرر شده تا قبل از پایان سال نسبت به جمع‌آوری و انتقال نخاله ها به این 40 نقطه اقدام شود.

به گفته مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه، مکان‌یابی این مراکز به شکلی انجام شده که در فاصله معینی از هم و از مناطق مسکونی دور باشند تا مشکل محیط زیستی و بهداشتی برای مردم ایجاد نشود.

یاوری تاکید کرد: این 40 نقطه موقت است و پس از آن یا نخاله‌ها بازیافت خواهد شد و یا برای دفن و دپو دائم به مکان دیگری منتقل می‌شود که درباره مکان دائمی دفن نیز باید با همکاری دستگاه‌های مربوطه مانند محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/د

 

 

جمع‌آوری و انتقال نخاله ها به این 40 نقطه شهرستان سرپل ذهاب

 

 

 

برچسب ها: کرمانشاه ، سرپل ذهاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.