نیروی انتظامی ظرفیتی برای ارتباط اجتماعی

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: نیروی انتظامی ظرفیتی برای ارتباط اجتماعی با مردم است.

نیروی انتظامی ظرفیتی برای ارتباط اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه شعار امسال پلیس آرامش بهاری با نظم وامنیت است گفت:متاسفانه در چهارشنبه سوری سال گذشته 126 نفر از جوانان استان آسیب دیدند که این موضوع موجب شد خانواده ها هم آسیب های روحی و روانی ببینند که توصیه می کنیم خانوده ها امسال از فرزندان خود مراقبت بیشتری را داشته باشند.

وی به مهترین اهداف نیروی انتظامی درطول سال اشاره کرد وافزود: جلب اعتماد عمومی ،افزایش مشارکت عمومی در انجام ماموریت ها ، افزایش احساس امنیت در سطح جامعه ،مسئولیت پذیری و پاسخگویی به مطالبات مردمی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان همدان به برنامه های پلیس در شب چهارشنبه سوری امسال اشاره کرد و ادامه  داد: امسال چهارشنبه سوری تمام نیروی های پلیس فعال هستند و باافرادی  که هنجار شکنی ویا ایجاد مزاحمت کنند برخورد قانونی خواهد شد ودر این راستا افرادی که در این باره بازداشت شوند تا پایان تعطیلات نوروزی در باز داشت به سر خواهند برد .

کامرانی صالح ادامه داد : 2 میلیون مواد محترقه و چند تن مواد محترقه دست ساز کشف و ضبط شده است .

وی مسئول افزود: برای ایام نوروز قرار گاه امام علی(ع ) را راه اندازی شده است و بیش از 50 ایستگاه انتظامی وپلیس راهوروجاده ای در این ایام  آماده ارائه خدمت به مردم ومسافران نوروزی هستند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ظرفیتی برای ارتباط اجتماعی با مردم است  یادآورشد: بیش از 405 گشت موتوری و خودروهای پلیس در استان در ایام نوروز برای آسایش وامنیت مردم فعال هستند.

کامرانی صالح به فعالیت پلیس های افتخاری اشاره کرد واظهار داشت: بیش ازیک هزار پلیس افتخاری هم در این ایام برای امنیت مردم وبرقراری نظم در سطح استان فعالیت می کنند.

وی به عملیات های انجام شده توسط پلیس مبارزه با واد مخدر اشاره کرد واضافه کرد: بیش از یک هزار عملیات  در  حوزه  پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شده است. وی با تلاش پلیس موادمخدر ادامه داد: طرح هایی زیادی در این حوزه  انجام گرفت و در این زمینه هم  بیش از 6 تن و60 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد .

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف انواع قرصهای  روان گردان اضافه کرد: بیش از 20 میلیون قرص روان گردان کشف وضبط شد .

کامرانی صالح بابیان اینکه امسال تاکنون  32 باند متخلف  توسط ماموران پلیس انهدام شده است یادآورشد: در این راستا 375 نفر دستگیر شدند.

وی به کشف کالای قاچاق اشاره کردو افزود: در این راستا 21 درصد افزایش  کشف قاچاق کالاداشتیم که  ارزش آ ن 164 میلیارد تومان بوده است همچنین  4000 هزار پرونده هم در این باره  تشکیل و تحویل مراجع قانونی شده است.

فرمانده انتظامی استان  با اشاره به  فعالیت پلیس فتا گفت: در این حوزه هم 9 درصد افزایش شناسایی افراد متخلف داشتیم که این تخلفات  شامل تهدید ،مزاحمت، برداشت غیر مجازاز کارت های شهروندان 372 پرونده قضایی در این راستا تشکیل شده است.

کامرانی صالح بیان کرد: در حوزه تصادفات  درون شهری و برون شهری 2 درصد کاهش تصادفات فوتی و 14 درصد افزایش تردد داشته ایم.

وی صالح با بیان اینکه اقدامات  خوبی در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی داشته ایم افزود:  در بخش اجتماعی  330 هزار نفر مشاوره شده اند.

 فرمانده انتظامی استان ادامه داد: بخشی از ارتقای امنیت را مدیون تعامل با مردم و رسانه ها هستیم وامیدواریم که با ایجاد تعامل بیشتر با آنها بتوانیم در برقرای نظم وامنیت جامعه مطلوب ترو شایسته تر عمل کنیم.

انتهای پیام/ج

نیروی انتظامی ظرفیتی برای ارتباط اجتماعی ومردم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.