نصب تابلوهای اطلاعاتی در محور سبزوار - شاهرود

​ رييس اداره راهداري وحمل ونقل جاده اي شهرستان سبزوار گفت: تابلوهای اطلاعاتی در محور سبزوار - شاهرود با مساحت 125 مترمربع تهیه شده که هزینه آن بالغ بر 650 ميليون ریال است.

نصب تابلوهای اطلاعاتی در محور سبزوار - شاهرودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهدی رحمتی افزود: با توجه به درپیش بودن سفر‌های نوروزی و در راستای اطلاع رسانی و هدایت ایمن خودرو‌ها به دوربرگردان‌های محور سبزوار – شاهرود و بالعکس تابلو‌های تهیه شده توسط اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، در حال نصب می‌باشد.

وی تصریح کرد:این تابلو‌ها در مساحت ۱۲۵ مترمربع تهیه شده که هزینه آن بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال می‌باشد و هزینه نصب این تابلو‌ها حدود ۳۵۰ میلیون ریال با امکانات اداره راهداری شهرستان سبزوار در حال انجام است.

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان سبزوار گفت: عدم وجود این تابلو‌ها جهت اطلاع رسانی در قبل از دوربرگردان‌های محور سبزوار – شاهرود و بالعکس باعث وقوع حوادث ناگواری می‌شد که علیرغم محدودیت منابع مالی، در سال ۹۶ در دستور کار این اداره قرار گرفت.

رحمتی افزود: این محور با توجه به یکنواختی در طول مسیر، متاسفانه جزء پر حادثه‌ترین محور‌های کشور بوده که قطعا با افزایش ایمنی این محور کاهش تصادفات و تلفات را شاهد خواهیم بود.

نت‌های پیام// ف. غ.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.