مقابله با بی حجابی از وظایف اصلی مسئولین است

امام جمعه شهربابک گفت: حجاب یکی از دستورالعمل های اسلام است و مقابله با بی حجابی از وظایف اصلی مسئولین است.

مقابله با بی حجابی از وظایف اصلی مسئولین استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین انصاری در خطبه  های نماز جمعه شهربابک با بیان ملاک های سبک ازدواج اسلامی یکی از مهمترین ملاک ها برای ازدواج موفق را نداشتن تضاد های فرهنگی بین زوج دنست و در ادامه گفت: اگر فردی بخواهد به واسطه ازدواج به اهداف دنیایی برسد یقینا به اهداف دنیایی نخواهد رسید.


امام جمعه شهربابک در خطبه دوم با عرض تبریک ولادت حضرت زهرا ،روز زن و مادر و همچنین تولد حضرت امام خمینی (ره ) سه علاقه مندی حضرت زهرا تلاوت قرآن،نگاه به چهره نورانی حضرت محمد (ص)و انفاق در راه خدا را برشمردند .


امام جمعه شهرستان شهربابک در ادامه با مزیت های بیشمار حوزه علمیه در شهرستان همکاری ها گسترده با دانشگاه ،آموزش ،پرورش و ادارات دولتی شهرستان را از آن جمله مزیت ها برشمرد.

 
حجت الاسلام و المسلمین انصاری با بیان اینکه صحبت تاریخی امام (ره ) در مورد اینکه خانواده شهدا اینکه رهبر ما شما هستید در خطاب به مادران شهید تکریم هر چه بیشتر آحاد مردم و مسئولین را نشان دهنده عمق باور مردم به شهدا دانست.


امام جمعه با بیان اینکه حجاب از دستورالعمل های صریح اسلام است مقابله با بدحجابی را یکی از وظایف اصلی ادارات و مسئولین دانستند.


امام جمعه با بیان شاخص های زن های غرب زده را برهنگی جذب نظر مردان دانستند.


در پایان نماز جمعه امروز نیز به همت حوزه علمیه برادران از چندین طلبه نمونه حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان شهربابک تقدیر شد.

انتهای پیام/س

 

حجاب یکی از دستورالعمل های اسلام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار