افزایش 37 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد محترقه در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبيل از افزایش 37 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد محترقه در استان اردبیل خبر داد.

سردار حسين عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبيل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه در این عملیات ها 56 قاچاقچی دستگير، 4 دستگاه خودرو توقيف و يک واحد صنفی پلمب شده است، گفت: در آمار دستگيری قاچاقچيان مواد محترقه شاهد افزايش 37 درصدی در مقايسه با مدت مشابه سال قبل هستيم.

وی ادامه داد: در اسفند ماه امسال، 554 هزار و 989 عدد انواع موادمحترقه و 11 كيلو مواد اوليه ساخت ترقه در چند عمليات پليسی كشف شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبيل از اتخاذ تمهيدات ويژه و برنامه ريزی جامع برای اجرای موفق و اثربخش طرح انتظامی ـ ترافيكی چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار داشت: پليس در مراسم چهارشنبه آخر سال در كنار مردم و شادی های آنان بوده و آرامش بخشی اجتماعی را محور اقدامات خود قرار داده است.

سردار عبدی با بيان اينكه نگاه پليس به مراسم چهارشنبه آخر سال، نگاه اجتماعی است، افزود: تلاش مضاعف داريم با توسعه آموزش های همگانی، اطلاع رسانی هدفمند هشدارهای انتظامی و حضور پر رنگ رسانه ای در آسيب های چهارشنبه آخر سال و مواد محترقه پيشگيری كنيم، تا لحظاتی شاد، آرام و ماندگار برای مردم به ارمغان بيايد.

وی ضرورت مشاركت اجتماعی در توسعه امنيت و آرامش را مورد تأكيد قرار داد و تصريح كرد: مشاركت اجتماعی و احساس مسئوليت جمعی پايداری و ثبات امنيت را به ارمغان آورده و سلامت و شور و نشاط جامعه را افزايش می دهد.

انتهای پیام/ح

کشف بیش از 554 هزار عدد انواع مواد محترقه در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.