رونمایی ازتجهیزات جدید کارگاه‌های اتومکانیک خراسان رضوی

صبح امروز از ۱۹ دستگاه خودرو جدید جهت تجهیز کارگاه‌های اتومکانیک مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی رونمایی شد.

برگزاری آیین رونمایی ازتجهیزات جدید کارگاه‌های اتومکانیک استان در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد؛ علی رسولیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی در مراسم رونمایی از این تجهیزات گفت: امروز بیکاری دغدغه اصلی کشور است و آموزش به عنوان یکی از الزامات ایجاد کسب و کار است. وچنانچه تسهیلات در حوزه کسب و کار داده می‌شود لازم است که این تسهیلات به کسانی ارائه شود که اموزش‌های لازم را دیده باشند و فرایند کار را بدانند.

وی افزود: کارآموزان کارگاه‌های مختلف مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای، آموزش‌های جامع را از تامین مواد اولیه تا مهارت‌های بازاریابی و فروش را فرا می‌گیرند بنابراین به کار اشراف کامل دارند بدین جهت می‌توان با هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی، افرادی که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را دیده اند مدیریت کرد تا در حوزه تولید واقعی و در محیط حرفه ای، کار را انجام دهند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: ۲۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در استان اختصاص داده شده است و هدف ما تقویت کسب و کار‌های کوچک در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۱۰ هزار نفر می‌باشد ونیز سقف اختیار پرداخت در شهرستان‌ها از رقم ۲۵۰ میلیون تومان و در سطح استان ۲ و نیم میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال است.

رسولیان افزود: در برنامه تدوین شده ایجاد اشتغال استان، درنیم سال اول ۱۲۳ هزار شغل در استان لحاظ شده است، اما ما هدف را بلندتر و با ۱۶۰ هزار نفر لحاظ کرده ایم که توزیع شهرستانی، استانی و دستگاهی آن نیز صورت گرفته است.

در ادامه این مراسم افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: در راستای ماموریت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ضروری است که آموزش‌های مورد نیاز جامعه و بر اساس تقاضای بازار و همپا با تغییرات تکنولوژی باشد.

انتها پیام// م. ن.



اختصاص ۱۹ دستگاه خودور جدید به ۱۴ کارگاه اتومکانیک مراکز آموزشی سطح استان در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.