الگری: سزاوار صعود بودیم

سرمربی یوونتوس پس از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل تاتنهام تیم خود را شایسته صعود به مرحله یک‌چهارم‌ نهایی لیگ قهرمانان شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته در چارچوب دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس موفق شد با برتری ۲-۱ برابر تاتنهام در ورزشگاه ویمبلی راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

ماکسیمیلیانو الگری سرمربی یووه پس از این بازی تیم خود را شایسته صعودانست و گفت: این بازیکنان و باشگاه بابت آنچه که در چند سال اخیرانجام دادند، شایسته تعریف و تمجید هستند.این پیروزی مهمی در ورزشگاهی مانند ومبلی بود. ما منتظر زمان مناسب بودیم، صبر کردیم و بازی را بردیم. فکر می‌کنم در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت شایسته صعود بودیم.


الگری افزود: نیمه نخست به دردسر افتادیم و مهمتر از همه در صحنه های حساس، توپ را از دست می دادیم و آنها در این مواقع مهلک تر بودند.ما با پاس های اشتباه تیم را دچار شکاف کردیم. نیمه دوم خیلی متعادل‌تر و فشرده‌تر کار کردیم. بازیکنانم نتیجه فوق‌العاده‌ای کسب کردند.

او در ادامه درباره تغییرات تیمش گفت:دست به تغییر زدم زیرا نیاز به بازیکنانی با ویژگی‌ها متفاوت داشتم. آساموا در پاس دادن فوق العاده است و در دوران فوتبالش دست کم گرفته شده. لیخشتاینر با خدیرا همکاری خوبی را نشان دادند.در کناره‌ها خسته بودیم و باید به بازی سرعت  می‌دادیم.تاتنهام در دقایق آخر توپ را به تیرک زد اما هری کین در آفساید بود.ایگواین ۲ هفته بیرون بود.دیبالا هم شنبه به تیم برگشت.بنابراین نیاز داریم که دیگر بازیکنانمان هم به آمادگی کامل برسند.اکنون چند بازی حساس در سری A پیش رو داریم که بسیار حیاتی هستند.

سرمربی یووه درباره تاکتیک های موفق خود گفت: "بازیکنان برنده بازی هستند. من گاهی اوقات به تیم آسیب می زنم و سعی می کنم آن را اصلاح کنم، اما افتخار می کنم که این گروه را هدایت می کنم."


انتهای پیام/


اظهارات الگری پس از پیروزی بر تاتنهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار