60 درصد اصحاب رسانه در شهر اصفهان فعال هستند

مدیر خانه مطبوعات اصفهان گفت: 60 درصد اصحاب رسانه در شهر اصفهان فعال هستند و از مدیران می‌خواهم به مطبوعات و خبرنگاران به عنوان زینت مجالس خود نگاه نکنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیراحمد زندآور در مراسم معارفه اعضا جدید هیأت مدیره خانه مطبوعات اصفهان اظهار کرد: در دوره جدید شاهد یک حرکت نو و طلایی در عرصه مطبوعات استان خواهیم بود، انتظار این است که فضای مطبوعات استان اصفهان عوض شود و با سوابق استاندار جدید نیز انتظار حمایت جدی از خانه مطبوعات اصفهان را داریم، خبرنگاران از یک سری مسائل طبیعی و ساده که حقشان هم بوده است محروم بوده‌اند.

وی با بیان این که باید به خانه مطبوعات و جامعه مطبوعات توجه ویژه شود، بیان کرد: نظم بخشی در فعالیت‌های مطبوعاتی استان یکی از کارهای مهم است که باید از ناحیه استانداری پیگیری شود، پیوست مطبوعاتی پروژه‌های عمرانی نیز باید انجام شود و اگر خبرنگاران از این پروژه‌های عمرانی با خبر باشند هم به مردم اعلام می‎‌‌شود و هم مردم با خدمات نهادهای مختلف آشنا می‌شوند.

مدیر خانه مطبوعات اصفهان عنوان کرد: 60 درصد اصحاب رسانه در شهر اصفهان فعال هستند و از مدیران می‌خواهم به مطبوعات و خبرنگاران به عنوان زینت مجالس خود نگاه نکنند.

زندآور اظهار داشت: در حادثه سقوط هواپیما یک ناهماهنگی بین مسؤولان بود و هرکدام آمار خود را ارائه می‌دادند و لازم است در این خصوص تدبیر خوبی اتخاذ شود.

وی در پایان گفت: همت ما بر این است که در این دولت و در مدت دو ساله‌ای که اعضا هیأت مدیره جدید در خانه مطبوعات هستند وضعیت مطبوعات از این حالت خارج شود، از همه می‌خواهم که به خانه مطبوعات برای پیشرفت آن کمک کنند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم معارفه اعضا جدید هیأت مدیره خانه مطبوعات اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.