با حضور وزیر نیرو؛

تصفیه خانه فاضلاب استهبان افتتاح شد

تصفیه خانه فاضلاب استهبان با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

بهنام مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با حضور اردکانیان وزیر نیرو، تصفیه خانه فاضلاب استهبان افتتاح شد.

وی ادامه داد: طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر استهبان شامل اجرای ۷ کیلومتر خط انتقال و ۱۲۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب است.

بهنام افزود: تصفیه خانه این طرح در دو سامانه طراحی شده که یک سامانه آن با ظرفیت ۳ هزار و ۸۰۰ متر مکعب در شبانه روز تکمیل شده و آماده بهره برداری است و با بهره برداری از این طرح همه مشترکان شهر استهبان از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب فارس ادامه داد: افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال برای این طرح هزینه و سرمایه گذاری شده است.

بهنام تصریح کرد: جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب از نظر ارتقای سطح بهداشت عمومی و حفظ محیط زیست و همچنین استفاده از پساب تصفیه شده در کشاورزی و صنعت و همچنین رونق اقتصادی از طریق ایجاد کار و اشتغال از جمله مزایای این طرح است.

وی بیان کرد: ۱۳ شهر استان فارس اکنون دارای طرح فاضلاب است که از این تعداد در ۴ شهر، طرح فاضلاب افتتاح و ۲ تصفیه خانه نیز در شهر‌های دیگر مراحل پایانی اجرای خود را می‌گذراند.

از جمله برنامه‌های امروز وزیر نیرو عملیات اجرایی قطعه سوم آبرسانی از سد رودبال به شهر فسا، بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب استهبان، عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب داراب، بهره برداری از پست ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه جهرم، بازدید از سد سلمان فارسی، بازدید از سد هایقر، بازدید از سد تنگاب فیروزآباد و بازدید با مسئولان استان است.

همچنین شروع عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب سپیدان و عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهر آباده از برنامه‌های فردا جمعه ۱۸ اسفند ماه اردکانیان است.

انتهای پیام/ن

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب استهبان با حضور وزیر نیرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار