بخشدار چوار:

خطر رانش زمین همچنان پابرجاست +تصاویر

بخشدار چوار گفت: ۵ ماه از رانش زمین در شهر چوار می‌گذرد، رانشی که منجر به تخریب ۶ منزل مسکونی در این شهر شد و همچنان هم این خطر پابرجاست.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، آقابابایی شهردار شهر چوار در خصوص خانواده های که خانه هایشان تخریب شده گفت:با مشورت های شورای شهر چوار و فرماندار استان ایلام در هفته های آینده قطعات زمینی در شهر چوار برای افرادی که خانه هایشان تخریب شده در نظر گرفته شده که به انها تحویل داده می شود.

وی همچنین در خصوص تثبیت رانش زمین افزود: به محض مساعد شدن هوا با بسیج تمام دستگاه های مربوطه اقدام به کار و تثبیت رانش زمین خواهیم کرد.

بخشدار چوار درباره نامه هایی که شهرداری به خانه های دور از مرکز رانش زمین برای تخلیه خانه های آنها داده شده ، گفت: با اقدامات و پیگیری های که انجام شده قرار است در روز های آینده کار تثبیت این رانش انجام گیرد که انشالله با شروع به کار رانش مهار خواهد شد و دیگر نیازی به تخلیه خانه ها نخواهد بود.

این خطر همچنان در کمین خانواده هایی است که در منازل نزدیک این رانش ساکن هستند و امیدواریم قبل از اینکه اتفاق جبران ناپذیری رخ دهد مسئولان اقدامات جدی را انجام دهند.

۵ ماه از رانش زمین در شهر چوار می گذرد رانشی که منجر به تخریب ۶ منزل مسکونی در این شهر شد و مردم همچنان از پیگیری مسئولان ناراضی هستند.رانشی که باعث شد تا برخی از خانوارهای بی خانمان روزهای سرد پاییز و زمستانی را در کانکس سپری می کنند،کانکس هایی که هیچ گونه امکانات بهداشتی ندارند.

 

خطر رانش زمین همچنان پابرجاست +تصاویر

خطر رانش زمین همچنان پابرجاست +تصاویر

خطر رانش زمین همچنان پابرجاست +تصاویر

انتهای پیام/ب

صحبت های بخشدار چوار درباره رانش زمین

برچسب ها: زلزله ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.